26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Keskustelua vuoden 2014 keikoista
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Hyvät sulla on lääkkeet Taapsa :)
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

41 shots kirjoitti:Ekan keikan settilistaan lisätty noi kaikki "lisätiedot" mitkä nyt itse tiedän.. (sivulla9) Ihan tiedoksi noi listat ei ole pyhiä, eli jos löydät virheen tai haluat lisätä jotain voit ihan vapaasti tehdä sen. Mä en enään päivitä settilistoja eilisen takia tästä eteenpäin, Syy: koska joillekkin on niin tärkeää onko ne toivekyltit isolla ihan just ihan heti..Ja mä en niitä aina tiedä,muista laittaa. :D :D :D Kyllä vedin eilen herneet nenään (anteeksi Riku jouduit tulilinjalle :oops: :oops: )
Mähän olen kirjoittanut aina nuo threadin ekat postaukset. Sitten minä tai Jyrki ollaan lisätty settilistat siihen ekaan postaukseen ja olen itse lopuksi käynyt settilistan läpi ja muokannut sen samaan muotoon kuin muutkin kiertueen settilistat. Ja en käytä sanan aloittavia isoja kirjamia kuin nimissä (henkilöt, biisin nimet) ja jos taas puhutaan kiertueen ekoista esityksistä, Jyrki voi aina tarkastaa listat ja tehdä niiden suhteen korjaukset. Jyrki kun muistaa kaiken ulkoa kuitenkin :D
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2697
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja shannoon »

Taapsa kirjoitti:päivän vetänyt turistiripulia aiheuttavia mahan täyteen, joten aikalailla samoihin aikoihin Curt Rammin kanssa pöräytetään ensimmäiset soundit torvista ulos ja keikka voi molemmilla hyvinkin kestää sen 3-3.5h.. Noilla eväillä lähdetään hakemaan kunnon keikkaelämystä tänään..
:lol: :lol:
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Marja
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 12.01.2013 14:18

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Marja »

Onnea Hesalmi!! Mahtavaa, ihanaa!!
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Taapsa kirjoitti:Päivällä vedin lumitykillä 40cm kerroksen lunta pihalle jotta pääsee illalla vähän kolailemaan, samalla käytin autoa ilman nesteitä niin kauan että paloi kansipahvit joten autotallissa kannenirroitushommia ja päivän vetänyt turistiripulia aiheuttavia mahan täyteen, joten aikalailla samoihin aikoihin Curt Rammin kanssa pöräytetään ensimmäiset soundit torvista ulos ja keikka voi molemmilla hyvinkin kestää sen 3-3.5h.. Noilla eväillä lähdetään hakemaan kunnon keikkaelämystä tänään..
Kuulostaa täydelliseltä suunnitelmalta :lol:
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2077
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja kekko »

Veikkauksia illan settiin: tänäänkin alkaa Free Nelson Mandelalla, lisäksi kuullaan ainakin Downbound Train, Blinded by the Light, Radio Nowhere, Racing in the Street, The River, Candy's Roon, Youngstown, Murder Inc.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Tuli vain pari asiaa mieleen...

Idea 1: Brucen poppoolla vois olla kuvia Hesalmesta lavalla

Idea 2: Faneilta voisi kysyä eri foorumeilla, josko heillä on kuvia/videoita Hesalmesta lavalla


Ja sitten kysymys Jyrkille, tai miksei kaikille:

Vedetäänkö tuo Etelä-Afrikan ekan keikan koko settilista suosiolla ISOILLA KIRJAIMILLA? Kun se kerran oli kiertueen eka keikka, niin kai pitäisi tehdä?


Toinen kysymys tietäjille:

Oliko tuo eka kerta kun Bruce veti Free Nelson Mandelan livenä eli varmistaisin vain tuon 41 pamauksen settilistassa olevan tiedon...
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Kattelin noi eiliset videot läpi ja totesin etten saa tohon Morelloon mitään otetta. Välillä näytti että soittiko se edes sitä kitaraansa. Toivottavasti sen oma bändi keikkailee kohta, Suomeen en kaipaa. En tiedä miten ukko näyttää niin ulkopuoliselta mutta Nils vaikutti heti alussa sopivan bändiin. Ehkäpä musiikillisesti valmiiksi jo lähempänä Brucea kuin Morello.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2697
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja shannoon »

tuosta racingistä tuli mieleen että oliko turku2 viime kiertueella(2013 legi) ainoo "ei albumikeikka" millä racing tuli?
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 26. ja 28.-29.1.2014 Bellville Velodrome, Cape Town, SA

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

shannoon kirjoitti:tuosta racingistä tuli mieleen että oliko turku2 viime kiertueella(2013 legi) ainoo "ei albumikeikka" millä racing tuli?
Ainakin itse näin sen vain Turussa ja Solnan albumikeikalla. Jyrki tai Passaic tietää...
Vastaa Viestiin