Kiertue 2014

Keskustelua vuoden 2014 keikoista
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2704
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja teromk »

hesalmi kirjoitti:Ostin liput Johannesburgin keikalle eilen ja kyttään huomenna myyntiin tulevia Cape Townin lippuja. Joku voi kutsua minua hulluksi mutta mutta...Lennot Etelä-Afrikkaan maksaa noin 600 euroa/hklö ja hotellin hinnat eivät päätä huimaa. Johannesburgissa stadion näyttää olevan ihan isoimpien hotellien kupeessa (5 min kävellen), ei minuakaan pittijonoon sinne yöksi saa :D
Superhieno juttu, miten minä ohitin tämän aikasemmin. Harva suomalainen on käynyt Afrikassa Brucen keikalla, näin varmaan helmikuunkin jälkeen.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Badlands UK:n porukat on järkkäämässä yhteistä reissua Kapkaupunkiin. Lennot pitää hommata itse, mutta Badlandsin paketin kautta saa GA-lipun (jonka voi muuttaa istumalipuksi jollain ehdoilla), hotellimajoituksen noin neljäksi yöksi, matkan hotelllta keikkapaikalle ja keikkojen ulkopuoliseksi ajaksi on jotain nähtävyyksien tsekkausta tiedossa paikallisen oppaan kanssa. Hinta 700 punnan luokkaa. Nettisivulta en löytänyt vielä mitään tästä, mutta jos joku on kiinnostonut, voin forwardoida mailin jonka sain.
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

teromk kirjoitti:
hesalmi kirjoitti:Ostin liput Johannesburgin keikalle eilen ja kyttään huomenna myyntiin tulevia Cape Townin lippuja. Joku voi kutsua minua hulluksi mutta mutta...Lennot Etelä-Afrikkaan maksaa noin 600 euroa/hklö ja hotellin hinnat eivät päätä huimaa. Johannesburgissa stadion näyttää olevan ihan isoimpien hotellien kupeessa (5 min kävellen), ei minuakaan pittijonoon sinne yöksi saa :D
Superhieno juttu, miten minä ohitin tämän aikasemmin. Harva suomalainen on käynyt Afrikassa Brucen keikalla, näin varmaan helmikuunkin jälkeen.
Vähänkö upeaa :)
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1591
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Aijai ompa upea juttu, että sinne joku menee. Voishan sitä ihminen vaikka dokata yhden viikonlopun, ajaa taksilla ja törsätä, eikä kukaan ihmettelis mitään. Ei tällasia juttuja rahalla mitata, itekin lähtisin viivana, jos voisin. Varmasti kokemus, jonka muistaa aina. Niinkuin mikätahansa Brucen keikka ei olisi tällainen.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Aivan varmasti tulee upee reissu teille! :mrgreen: :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1085
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja Salla »

Todella hieno juttu! If there's a Bruce concert there's a Finn. Etelä-Amerikka lienee olla sitten ainoa paikka, jossa ei ollut suomalaisedustusta. Tai mistäs sitä ikinä tietää... ;-)
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
hesalmi
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 15.02.2013 13:27

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja hesalmi »

Kiitos matkaan kannustamisesta!!!
Minulla on ollut tapana pitää joka keikalla vuoden 88 kiertuepaitaa päällä, tästä syystä en omista THL paitaa. Olen ostanut mieheni kanssa liput sekä molemmille Cape Townin (taitavat olla loppuunmyytyjä), että Johannesburgin keikalle. Mistäs noita THL paitoja saa tilata niin voisin jollekin noista keikoista vetäistä sen päälle?

Tässä rahan tähän tarkoitukseen käyttämisessä on sellainen tausta, että sain kaksi viikkoa sitten tietää sairastavani melanoomaa. Vuonna 2010 sairastin rintasyövän (39-vuotiaana). Kaksi viikkoa sitten päätin että aion jäljellä olevan elämäni aikana nähdä vielä niin monta Brucen keikkaa kun se vain ikinä on mahdollista. Tällä hetkellä en tiedä ennustettani (saan tietää ensi viikolla), mutta se pitäisi olla hyvä tämäntyyppisessä melanoomassa. Voi siis olla että saan reissata pitempäänkin maailman ympäri jos herra vielä pitkään aikaa soittaa. Niin tai näin, olen päättänyt päästä joskus tanssimaan Brucen kanssa lavalle, vaikka sitten maailman toisella puolella. Viime vuonna 10-v. poikani pääsi Brucen kainaloon ja sai häneltä kolme suukkoa Turun Marinassa ja tästä ikuistettu kuva päätyi Springsteen & I leffajulisteeseen, ihan huippua meille!
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Hyvää keikkareissua hesalmille + puolisolle, ja kovasti voimia terveysjuttujen kanssa!

Juuri nyt ei THL-paitoja saa mistään, sillä viimeisin tilauskierros päättyi pari viikkoa sitten.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2704
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja teromk »

Tsemppiä ja voimia hesalmi! Toivotaan, että saat Brucelta lisävoimia päihittääksesi pahan pois.
Avatar
Emmi
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kiertue 2014

Viesti Kirjoittaja Emmi »

Hyvää keikkamatkaa hesalmi ja kaikkea hyvää!
Vastaa Viestiin