THL PAIDAT osa 2

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
erkko

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja erkko »

Janey kirjoitti:Meikäläinenkin rupesi miettimään toisen paidan tilaamista ja personointia. Jos personoidun tekstin sijainnin voi päättää periaatteessa vapaasti, onko siis niin, että ainakin toisen THL-logon voi jättää paidasta pois ja painattaa sen tilalle personoidun tekstin?
Kyllä tämä on mahdollista, mutta mielellään molemmat logot painettuna.
erkko

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja erkko »

Liisa S kirjoitti:Erkko, osaatko sanoa karkeata arviota, vaikka 50 kpl tarkkuudella, siitä montako THL-paitaa on toistaiseksi lähtenyt sinulta viime vuonna ja toistaiseksi tänä vuonna? Ja jos Taapsa on kuulolla, saa kertoa montako kappaletta niitä 2009 paitoja tuli suunnilleen painettua eikä tarvitse miinustaa sieltä pois Brucelle ja Jay Weinbergille annettuja paitoja.
Ihan karkea mutu, että jotain 250 -300 kpl välissä vois olla kokonaismäärä. Varmaan lähempänä kolmeasataa. Ja huppareita oli joku 80 kpl.
Voisin koettaa ensi viikolla laskeskella, jos arkistoista löytyisi jotain tarkempaa infoa.
Avatar
mmm
Jack Of All Trades
Viestit: 114
Liittynyt: 05.02.2013 16:41

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja mmm »

Janey kirjoitti:Meikäläinenkin rupesi miettimään toisen paidan tilaamista ja personointia. Jos personoidun tekstin sijainnin voi päättää periaatteessa vapaasti, onko siis niin, että ainakin toisen THL-logon voi jättää paidasta pois ja painattaa sen tilalle personoidun tekstin?
Meitä olis siis ainakin kaksi tämän toiveen kanssa.
Spare parts | And broken hearts | Keep the world turnin' around
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja strimari »

Heitin omat personoinnit kehiin ja pyysin toisen (selkä) logon poistamista. Jostain syystä olen aina vieroksunut sitä että T paidan selässä lukee jotain.. :shock:
Tosin nyt personoin sinne itse kaikki keikat joilla olen ollut mukana. Samanlaiset muksuille.
Saas nähdä mitä mestari on ehdotuksesta mieltä..
Born to ..something..something...something..
erkko

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja erkko »

Tilausaika on päättynyt, KIITOS KAIKILLE!!! Olen yhteyksissä YVllä viim. alku viikon aikaan.
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja Janey »

^ Öö... Mä ja Matilda ei olla ainakaan saatu vielä YV:tä. Olisiko pitänyt?
It's Bo... boycott time!
erkko

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja erkko »

Ei. Paidat on tilattu viime maanantaina, odottelen hetken ennen kuin laitan maksutietoja yms. varmaan tänään/huomenna. Kiitos!
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja Janey »

^ Asia vilipitön. :)
It's Bo... boycott time!
Avatar
mmm
Jack Of All Trades
Viestit: 114
Liittynyt: 05.02.2013 16:41

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja mmm »

Nyt iski epäilys kun ei ole kuulunut mitään enkä privaviestien lähetetyistäkään löytänyt tilausviestiäni... Onkohan se tullut perille ollenkaan vai kadonnut jonnekin bittiavaruuteen?!
Spare parts | And broken hearts | Keep the world turnin' around
erkko

Re: THL PAIDAT osa 2

Viesti Kirjoittaja erkko »

mmm kirjoitti:Nyt iski epäilys kun ei ole kuulunut mitään enkä privaviestien lähetetyistäkään löytänyt tilausviestiäni... Onkohan se tullut perille ollenkaan vai kadonnut jonnekin bittiavaruuteen?!
Ei kuule löytynyt viesteistä sinulta mitään..... pahoittelut!
Vastaa Viestiin