THL kiertuepaita 2013

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja mika »

Parille t-paidalle olisi tilausta. Kuten useammasta viestissä jo todettu niin viime vuoden proggiksessa toimi kaikki: erkon järjestelyt, paidan laatu, paidan tyyli...
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Liisa S kirjoitti:Varastetaan tämä kuva tuolta kitaraketjusta tänne, kenen ottama se muuten oli?
Kuva
Taidan olla syyllinen..
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Mäkin annan täältä pitkää peukkua että graafisen alan ammattilainen, Erkko duunaa hommat kotiin!
erkko

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja erkko »

Ok, kiitos luottamuksesta!
- Tiedustelenpa tuolta tukusta mikä malli paidasta olisi väljemmällä pääaukolla.
- Joku tuolla kyseli paksumpaa neulosta, toki löytyy, hinta pikkasen kovempi ja värivalikoima on rajoitetumpi, mutta otetaan harkintaan.
- Valkoinen väri ei saanut viimeksi oikeastaan yhtään kannatusta, joten se jäi sillä pois.
- Mielestäni olisi hyvä, jos voitais pidättäytyä vaikkapa 2ssa värissä, olis 1 tumma ja 1 vaalea vaihtoehto. Viimeksi oli aikalailla työllistävä vaikutus kun vaihtoehtoja oli niin monta.
- Lady fit onnistuu tottakai!
- Tässä linkki tekstiilitukun tuotesivuille:http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... oteryhma=1
- Tsekkaan yhden toisenkin vaihtoehdon
- Omat personoinnit onnistuvat kyllä tuttuun tyyliin!
- Voidaan painaa kaksi mallia viime vuotiseen tyyliin, eli malli 1= eteen ja taakse THL logo, malli 2= eteen THL logo ja taakse logo+Turku systeemi

Mulla on hieman huiske viikko tulossa, mutta laitan tänne infoa heti kun tietoa ssan ja ehdin aiheeseen syventymään.
Avatar
anu
Growin' Up
Viestit: 89
Liittynyt: 11.01.2013 11:53
Paikkakunta: Loimaa

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja anu »

Sieltähän löytyy vaikka mitä - viimevuotisten mallinumeroista ei muistikuvaa mutta nämä osuivat silmään
1398 Naisten Valueweight V-aukko T-paita UUTUUS ja pitkähihaisellakin vois olla käyttöä 1404 Naisten Pitkähihainen Valueweight T-paita UUTUUS
ja tää huppari 62-924-0 Naisten Hupullinen Collegetakki
Kiitos erkolle jo etukäteen :D
No Surrender
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

erkko kirjoitti:mikä malli paidasta olisi väljemmällä pääaukolla.
Meille pieniaivoisille se viimevuotinenkin malli oli oikein hyvä! Joko kaulus ei kiristänyt alun perinkään tai sitten se venyi sopivasti lyhyellä käytöllä ja oli ihan ok sen jälkeen, en muista enää. Ihan vakiokäytössä nuo paidat ovat mulla koko ajan, etenkin kaikissa musiikkin liittyvissä tapahtumissa. Mutta meitä toki on eri mallisia ja toisilla on herkempi kaula. En mäkään semmoista paitaa käyttäisi joka tosissaan kiristää, hankaa, kutittaa tai painaa jostain.

Edit: hetkinen, pannaanpa 2012-paita päälle... joo, ei mulla kiristä mistään.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Liisa S kirjoitti:
erkko kirjoitti:mikä malli paidasta olisi väljemmällä pääaukolla.
Meille pieniaivoisille se viimevuotinenkin malli oli oikein hyvä! Joko kaulus ei kiristänyt alun perinkään tai sitten se venyi sopivasti lyhyellä käytöllä ja oli ihan ok sen jälkeen, en muista enää. Ihan vakiokäytössä nuo paidat ovat mulla koko ajan, etenkin kaikissa musiikkin liittyvissä tapahtumissa. Mutta meitä toki on eri mallisia ja toisilla on herkempi kaula. En mäkään semmoista paitaa käyttäisi joka tosissaan kiristää, hankaa, kutittaa tai painaa jostain.
Mulla on niitä viime vuotisia paitoja kai 7 tai 8 :) Pelkkä foorumimalli, sitten Helsinki-malli, sitten oma tour (joka muuttui sairastelujen takia) ja sitten lopullinen korjattu oma tour :D Mä itse pidän siitä teräksensinisestä erittäin paljon, kauluksen on mullakin alussa olleet hieman ahtaita, mutta sitten ne on sen verran venyneet etteivät ole häirinneet. Fruit Of Loom on aika hyvä laadun tae. Mulla on myös onneksi tällä hetkellä aika lievä psoriasis ("häh, toihan on toinen jalka haudassa!") ja sikäli ajattelen aina miltä kangas tuntuu ihoa vasten ja tämä on ehdottomasti hyvää kangasta, paremmin mulle sopivaa kuin Tampere-paita.

-KaSTown. joka huomasi kirjoittaessa pitävänsä päällään hiilenharmaata perusmallia :) -
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Tuosta tukkulinkistä: meillä on käsittääkseni tuo Valueweight O-Aukko T-paita. Jos esim. vertaa sitä viereiseen Super Premium-malliin, Super Premium -mallin kangas on painavampaa eli eikö se tarkoita juuri tukevampaa neulosta? Kaula-aukosta sanotaan Valueweight-paidassa "Puuvilla-Lycra kaulus vahvistetulla niskasaumalla" ja Super Premium -paidassa "Ryhdikäs ja joustava puuvilla-Lycra kaulus".

Eli maallikkokysymys: Super Premiumissa on tukevampi kangas? Joustava kaulus? Onko se esim. mitä nyt halutaan?

-KaSTown-
erkko

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja erkko »

Juuri näin. Viimeks oli O-aukko valuet ja muistaakseni O-aukko lady. Tuo gramma määrä tosiaan
merkkaa paksumpaa neulosta, on hieman kalliimpi. Tietenkin ahtaaseen kaulukseen vois auttaa esim. V-aukko malli. Mutta tsekkailen vaihtoehtoja!
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja rane »

^ kyllä vaan, voisko tosiaan vaihteeksi harkita V-aukkoista THL-paitaa?
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Vastaa Viestiin