THL kiertuepaita 2013

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

jjvirta kirjoitti:Loin Open All Nightin alle oman alueen tämän vuotisille paitakeskustelulle ja ÄÄNESTYKSILLE. Siirsin sinne myös nämä kolme jo
olemassa ollutta viestiketjua.
Kiitos :D mä jo pyysin tätä Heikiltä mutta ehdit ensin :D
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Me ollaan täällä ajatustakin nopeampia...
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Jenni »

KaSTown kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:Tällaista ajatusta kehittelin, kun päätöksiäkin pitäisi saada aikaan:

Paitana: 1044 (Super Premium) tai 1398 (naisten V-aukko)

Värinä:
Naisten V-aukko (1398): meleerattu harmaa ja musta (V-aukkoisessa on värivaihtoehtoja vähän, joten vain 2 väriä)
Super Premium (1044): meleerattu harmaa, musta ja joku 3. vaihtoehto (itse pidän viininpunaisesta tai grafiitista)

Paidat: http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... oteryhma=1

-KaSTown-
Tätä ehdotin päivä pari sitten. Ja nykyäänestystuloksen mukaan suurin piirtein tähän ollaan päätymässä.

Naisten v-aukko, lady fit (1398):
Kuva
Kuva

Super Premium, paksumpi kangas, o-aukko (1044):
Kuva
Kuva


Sitten pitää valita yhteinen 3. väri tai molemmille oma 3. väri, se on sitten jo 4. väri (Erkon lupa?). O-aukkoisessa paidassa on luonnollisesti vaihtoehtoja enemmän.

-KaSTown-
Anteeksi, kun tarviin näköjään rautalankaa... Mutta siis onko kyseessä tuo isolla veellä oleva paita vai sillä pienemmällä? Jostain käsitin, että pienemmällä. Tuohon isoon ei saane sitä tekstiä järkevästi. Vai oonko nyt ihan totaalisen sekaisin? Jos kyse on isommasta veestä, niin muutan mieltäni, ja äänestän o-aukkoa. 8-)
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
erkko

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja erkko »

Täällähän tapahtuu... Vielä noista väreistä ja malleista, että kattokaa vaan mitä haluatte ja minä laitan tulemaan. Voipi siis olla vaikka 5 eri väriä... Ajattelin vaan alunperin pitää simppelinä homman, muistellen viime kevään postitussessiota verraten "4 tunnin" paitojen pakettitalkoisiin. Meni aikas paljon sukkelampaan. Mutta olemme palveluksessanne! Ja sen verran vielä paitamerkistä, että pysytään Fruitissa ja siis näissä tukkurin sivuilta löytyvissä malleissa. Laatu on huippua ja hinnat kohdillaan. Tsekkailin pari muuta paikkaa ja tämä on ehdottomasti paras, kohta 15 vuotta näitä kaupattu :)

Ja kiitos puuhapeteille Kastown ja 41Shots ahkerasta avusta äänestys yms. hommien kanssa. Kuten mainittua olen vähän aikaa isse hieman sidottu. Kyllä se tästä!
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Laura »

Jenni kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:Tällaista ajatusta kehittelin, kun päätöksiäkin pitäisi saada aikaan:

Paitana: 1044 (Super Premium) tai 1398 (naisten V-aukko)

Värinä:
Naisten V-aukko (1398): meleerattu harmaa ja musta (V-aukkoisessa on värivaihtoehtoja vähän, joten vain 2 väriä)
Super Premium (1044): meleerattu harmaa, musta ja joku 3. vaihtoehto (itse pidän viininpunaisesta tai grafiitista)

Paidat: http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... oteryhma=1

-KaSTown-
Tätä ehdotin päivä pari sitten. Ja nykyäänestystuloksen mukaan suurin piirtein tähän ollaan päätymässä.

Naisten v-aukko, lady fit (1398):
Kuva
Kuva

Super Premium, paksumpi kangas, o-aukko (1044):
Kuva
Kuva


Sitten pitää valita yhteinen 3. väri tai molemmille oma 3. väri, se on sitten jo 4. väri (Erkon lupa?). O-aukkoisessa paidassa on luonnollisesti vaihtoehtoja enemmän.

-KaSTown-
Anteeksi, kun tarviin näköjään rautalankaa... Mutta siis onko kyseessä tuo isolla veellä oleva paita vai sillä pienemmällä? Jostain käsitin, että pienemmällä. Tuohon isoon ei saane sitä tekstiä järkevästi. Vai oonko nyt ihan totaalisen sekaisin? Jos kyse on isommasta veestä, niin muutan mieltäni, ja äänestän o-aukkoa. 8-)
Jos se aukko on noin iso niin sittenhän on pakko tyytyä o-aukkoon :D Tulee tekstistä vähintäänkin mielenkiintoinen muuten...
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Laura kirjoitti:
Jenni kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:Tällaista ajatusta kehittelin, kun päätöksiäkin pitäisi saada aikaan:

Paitana: 1044 (Super Premium) tai 1398 (naisten V-aukko)

Värinä:
Naisten V-aukko (1398): meleerattu harmaa ja musta (V-aukkoisessa on värivaihtoehtoja vähän, joten vain 2 väriä)
Super Premium (1044): meleerattu harmaa, musta ja joku 3. vaihtoehto (itse pidän viininpunaisesta tai grafiitista)

Paidat: http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... oteryhma=1

-KaSTown-
Tätä ehdotin päivä pari sitten. Ja nykyäänestystuloksen mukaan suurin piirtein tähän ollaan päätymässä.

Naisten v-aukko, lady fit (1398):
Kuva
Kuva

Super Premium, paksumpi kangas, o-aukko (1044):
Kuva
Kuva


Sitten pitää valita yhteinen 3. väri tai molemmille oma 3. väri, se on sitten jo 4. väri (Erkon lupa?). O-aukkoisessa paidassa on luonnollisesti vaihtoehtoja enemmän.

-KaSTown-
Anteeksi, kun tarviin näköjään rautalankaa... Mutta siis onko kyseessä tuo isolla veellä oleva paita vai sillä pienemmällä? Jostain käsitin, että pienemmällä. Tuohon isoon ei saane sitä tekstiä järkevästi. Vai oonko nyt ihan totaalisen sekaisin? Jos kyse on isommasta veestä, niin muutan mieltäni, ja äänestän o-aukkoa. 8-)
Jos se aukko on noin iso niin sittenhän on pakko tyytyä o-aukkoon :D Tulee tekstistä vähintäänkin mielenkiintoinen muuten...
Tässä Kari ketjussa vaan Haaveilee tyttöjen paljon antavista kaula aukosta, TARKOITUS on pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa eli se pienempi Tuo oli se tyttöjen paitaäänestyksessä mainittu Logo menee aikasmoisen mielenkiintoiseen kohtaan paita eli ihan niillä paidoilla mistä kuvat on mennään
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Jenni »

No niin mä ajattelinkin, että KaSTown ehkä "epähuomiossa" vain postasi nuo :mrgreen: .
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Jenni kirjoitti:No niin mä ajattelinkin, että KaSTown ehkä "epähuomiossa" vain postasi nuo :mrgreen: .
Joku mainitsi täällä kerran nimenomaan tämän paidan numeron... Siihenhän voidan laittaa teksti vain rohkeille... ;)
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Vakavasti sanoen äänestyksestä...

Pitää muistaa, että siellä on riippuvuuksia.

Jos otat v-aukon -> ohuempi kangas ja jos otat o-aukon -> paksumpi kangas. Vastaavasti v-aukko rajoittaa värien määrää, o-aukko tarjoaa enemmän valinnan varaa.

Eli on kolme tekijää, kaula-aukko, kangas (ohut/paksu) ja värit, jotka kaikki ovat riippuvuussuhteessa toisiinsa. Siinä mielessä on hankalaa äänestää eri asioista erikseen, koska ne ovat osittain toisensa poissulkevia.


Ehdottaisin, että seuraava äänestys olisi vain lyhythihaisten välinen, koska pitkähihaiset jäivät selkeästi tappiolle. Eli mitäs jos seuraavassa äänestykseksessä pitää valita jompi kumpi kahdesta:
  • v-aukko ja ohuempi kangas (väriehtoja vähemmän)
  • o-aukko ja tukevampi kangas (värivaihtoehtoja enemmän)
Kun tämä äänestys on tehty, voidaan sitten suoraan siirtyä värin äänestykseen.

-KaSTown-
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

KaSTown kirjoitti:Vakavasti sanoen äänestyksestä...

Pitää muistaa, että siellä on riippuvuuksia.

Jos otat v-aukon -> ohuempi kangas ja jos otat o-aukon -> paksumpi kangas. Vastaavasti v-aukko rajoittaa värien määrää, o-aukko tarjoaa enemmän valinnan varaa.

Eli on kolme tekijää, kaula-aukko, kangas (ohut/paksu) ja värit, jotka kaikki ovat riippuvuussuhteessa toisiinsa. Siinä mielessä on hankalaa äänestää eri asioista erikseen, koska ne ovat osittain toisensa poissulkevia.


Ehdottaisin, että seuraava äänestys olisi vain lyhythihaisten välinen, koska pitkähihaiset jäivät selkeästi tappiolle. Eli mitäs jos seuraavassa äänestykseksessä pitää valita jompi kumpi kahdesta:
  • v-aukko ja ohuempi kangas (väriehtoja vähemmän)
  • o-aukko ja tukevampi kangas (värivaihtoehtoja enemmän)
Kun tämä äänestys on tehty, voidaan sitten suoraan siirtyä värin äänestykseen.

-KaSTown-
Jos KaSTown hoidat tuon miesten äänestyksen, niin mä hoidan tuon naisten puolen Muuten mulla menee oikeasti herne nenään sun kanssasi.. :D
Tällä hetkellä miesten paita tulee olemaan o kaulus, eli siis mahd. siihen paksumpaan on siis.. ja naisten paidassa mennään veellä.. Mutta mä silti antaisin ihmisten vielä äänestää , kaikki kun ei käy täällä päivittäin. Mä saatan olla väärässä, mutta aika monet tuon eron veen ja oon välillä jo tietää, on siitä sen verran jo puhuttu. Mutta jos foorumi haluaa tän äänestyksen niin tehdään..
Vastaa Viestiin