THL kiertuepaita 2013

Kaikki vuoden 2013 THL-tuoteprojekteihin liittyvä keskustelu
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

KaSTown kirjoitti:Tällaista ajatusta kehittelin, kun päätöksiäkin pitäisi saada aikaan:


Paitana: 1044 (Super Premium) tai 1398 (naisten V-aukko)

Värinä:
Naisten V-aukko (1398): meleerattu harmaa ja musta (V-aukkoisessa on värivaihtoehtoja vähän, joten vain 2 väriä)
Super Premium (1044): meleerattu harmaa, musta ja joku 3. vaihtoehto (itse pidän viininpunaisesta tai grafiitista)


Vai tehdäänkö Erkolle homma yksinkertaiseksi ja otetaan kaikki Super Premium o-aukolla ja värivaihtoehtoina on meleerattu harmaa, musta ja joku 3. väri?


Paidat: http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... oteryhma=1



-KaSTown-
Mä luulen että monet naiset haluaa ton lady fit mallin.. kun tätä ketjua lukee alusta :)
Viimeksi muokannut 41 shots, 05.02.2013 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Anneli »

41 shots kirjoitti: Mä luulen että monet naiset haluaa ton lady fit mallin.. kun tätä ketjua lukee alusta :)
[/quote]

Jep. Mun ainoa edellytys paidalle on toi lady fit ja joku suht neutraali väri. Mutta ei sekään haittais jos kaula-aukko olis vähän syvempään uurrettua mallia ;) Tiedä sitten miltä logohärdelli siinä näyttäis.......
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Laura »

^ Ehdottomasti lady fit! Mietin kyllä itsekin tuota logohärdelliä, mutta olishan se V paljon parempi :D
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Tyhmä kysymys mieheltä: eikö tuo 1398 ole lady fit?

http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... &tuote=355" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Vai tätäkö kaipaatte (1382):

http://www.tekstiilitukku.fi/tekstiilit ... &tuote=359" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Neidit, rouvat ja kaikki muut ryhmään kuuluvat, ettäkö te tätä halua? Katsokaa kuvia!



-KaSTown-
Avatar
Susanna
Jack Of All Trades
Viestit: 143
Liittynyt: 18.01.2013 22:56

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Susanna »

^ Mä luulisin, että monet ymmärsi sun edellisestä kommentista, että ehdotit kaikille samaa Super Premiun o-aukolla -paitaa.

Miten olis äänestys tonne sana on vapaa -osioon niin, että naiset ja miehet saisivat erikseen äänestää omista paidoistaan? Mua kiinnostais paita tai huppari tai ehkä molemmat.
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja strimari »

Kuinka kauan täällä vielä kohkataan noista kaula aukoista ja beesseistä?
Paita tilaukseen, hop.
Vähemmästäkin henkilö väsyy seuraamiseen kyllä!
Born to ..something..something...something..
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

strimari kirjoitti:Kuinka kauan täällä vielä kohkataan noista kaula aukoista ja beesseistä?
Paita tilaukseen, hop.
Vähemmästäkin henkilö väsyy seuraamiseen kyllä!
Mehän ollaan vasta päästy alkuun :D
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

strimari kirjoitti:Kuinka kauan täällä vielä kohkataan noista kaula aukoista ja beesseistä?
Paita tilaukseen, hop.
Vähemmästäkin henkilö väsyy seuraamiseen kyllä!
Strimari pieni, me ollaan nyt THL-foorumilla ja siksi on tärkeää keskustella, väitellä ja äänestää. Täysin riippumatta siitä, vaikuttaako se lopputulokseen millään lailla.

Mä en ole lady enkä erityisen fit, joten olen mukana herrojen tilauksessa. Jos tuo miesten v-aukko on noin pieni, mulle ei ole väliä onko se paita o-aukkoinen vai v-aukkoinen. Vanhan paidan kangas käy mutta paksumpikin kelpaa, ihan kumpi vaan. Musta olisi oikein hyvä väri, mutta tummansininen on myös ok. Mielummin sininen kuin jonkunsävyinen harmaa. Jos tulee kaksi tummahkoa väriä, tilaan yhden kumpaakin. Vaalean kanssa pitää funtsia.
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Liisa S kirjoitti:
strimari kirjoitti:Kuinka kauan täällä vielä kohkataan noista kaula aukoista ja beesseistä?
Paita tilaukseen, hop.
Vähemmästäkin henkilö väsyy seuraamiseen kyllä!
Strimari pieni, me ollaan nyt THL-foorumilla ja siksi on tärkeää keskustella, väitellä ja äänestää. Täysin riippumatta siitä, vaikuttaako se lopputulokseen millään lailla.

Mä en ole lady enkä erityisen fit, joten olen mukana herrojen tilauksessa. Jos tuo miesten v-aukko on noin pieni, mulle ei ole väliä onko se paita o-aukkoinen vai v-aukkoinen. Vanhan paidan kangas käy mutta paksumpikin kelpaa, ihan kumpi vaan. Musta olisi oikein hyvä väri, mutta tummansininen on myös ok. Mielummin sininen kuin jonkunsävyinen harmaa. Jos tulee kaksi tummahkoa väriä, tilaan yhden kumpaakin. Vaalean kanssa pitää funtsia.
Tuo miesten mallin v- aukko ei ole tosissaan mikään esittelen napaa osastoa, mulla on yksi tuollainen paita ja testasin o aukkoisen kanssa päällekkäin niin menee noin 3cm alemmas :D
SunnyDay
Jack Of All Trades
Viestit: 189
Liittynyt: 11.01.2013 17:31

Re: THL kiertuepaita 2013

Viesti Kirjoittaja SunnyDay »

Kävin juuri äänestämässä tuolla äänetysketjussa naisten paidan mallista. Ennen kuin tulee väristä äänestys haluaisin esittää siitä kommenttini. Musta ilmeisesti on aika pop, mutta toivottavasti sen pariksi ei valita harmaata, sillä sekin on yhtä väritön kuin tuo musta. Väriä elämään!
The aurora is risin' behind us!
Vastaa Viestiin