Keikkakuvia/videoita, Turku

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Kennoska
Growin' Up
Viestit: 83
Liittynyt: 27.01.2013 23:17

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Kennoska »

UjoPiimä kirjoitti:Kiitos kuvista ja videoista! Mahtavaa jatkaa tunnelmointia näiden välityksellä :) Yhdestä kuvasta olen onnistunut itseni bongaamaan. Onneksi vain yhdestä.

Mä olen vähän haihattelija, jolla on vaikeuksia elää hetkessä, joten en kuvannut juuri mitään vaan yritin keskisttyä olennaiseen. Pari hassua kuvaa piti ottaa Brucesta (ja siitä tatuoidusta lihaskimpusta, joka ohjasi meitä sisälle :oops: ... Mutku ei näillä hoodeilla näy tuollaisia miehiä :D ), että sain kotona esitellä, että tuossa se nyt on ja näin kaukana olin lavasta. Huonohko kännykän kamera ja oma lyhyys myös vaikuttaa, ettei kuvia kannata tänne laittaa jakoon. Mutta te muut olette kyllä saaneet tosi hienoja kuvia, wau ja kiitos vielä!
Hei muuten tuo tatuoitu lihaskimppu mielettömällä irkkuaksentilla tallustelee arjessaan Turun raiteilla 8-) ja jos nyt oikein muistan niin heiluu erityisesti yliopistonmäen tienoolla... ukkokultani tuntee hänet. On kuulemma tuolle puoliskolle viskin auki ;) Itse luulin ko. herraa Brucen organisaation osaksi, mutta tulipa sekin asia sitten selväksi kun vaahtosin isännälle koko jutusta pittijonotuksineen (ja omasta järkytyksestäni ko semmonen 20+ järkkärinplanttua ei osannut montaakaan sanaa enkkua). Oli kuulemma aikasemmin kysynyt, että onko ukkoni tulossa keikalle ja tämä oli vaan todennut, että vaimo saapi ihan keskenään mennä, mihin tämä lihaskimppu oli todennut, että harmi, olisin ehkä voinut järjestää jotain. Vähänkö annoin palautetta äijällein... olis voinut hiukan vaimolle extraa järkätä :evil: No miehet... ne on joskus tommosia :shock:
Kennoska - Counting on a miracle
Avatar
UjoPiimä
Jack Of All Trades
Viestit: 195
Liittynyt: 10.05.2013 1:17

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja UjoPiimä »

Kennoska kirjoitti:
Hei muuten tuo tatuoitu lihaskimppu mielettömällä irkkuaksentilla tallustelee arjessaan Turun raiteilla 8-) ja jos nyt oikein muistan niin heiluu erityisesti yliopistonmäen tienoolla... ukkokultani tuntee hänet. On kuulemma tuolle puoliskolle viskin auki ;) Itse luulin ko. herraa Brucen organisaation osaksi, mutta tulipa sekin asia sitten selväksi kun vaahtosin isännälle koko jutusta pittijonotuksineen (ja omasta järkytyksestäni ko semmonen 20+ järkkärinplanttua ei osannut montaakaan sanaa enkkua). Oli kuulemma aikasemmin kysynyt, että onko ukkoni tulossa keikalle ja tämä oli vaan todennut, että vaimo saapi ihan keskenään mennä, mihin tämä lihaskimppu oli todennut, että harmi, olisin ehkä voinut järjestää jotain. Vähänkö annoin palautetta äijällein... olis voinut hiukan vaimolle extraa järkätä :evil: No miehet... ne on joskus tommosia :shock:
Oikeasti? Oletin tietysti, että se on jenkki ja osa crew´ta... Ja mä luulin, ettei Turun pisteet voi enää kohota tuon keikan jälkeen. Olin väärässä. :) Oliskohan tässä suunniteltava kesälomamatkaa Turun suunnalle bongailemaan...

Mä viettäisin ehkä muutaman unettoman yön miettien mitä tuo extra olisi voinut olla :shock:
Kennoska
Growin' Up
Viestit: 83
Liittynyt: 27.01.2013 23:17

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Kennoska »

UjoPiimä kirjoitti:
Kennoska kirjoitti:
Hei muuten tuo tatuoitu lihaskimppu mielettömällä irkkuaksentilla tallustelee arjessaan Turun raiteilla 8-) ja jos nyt oikein muistan niin heiluu erityisesti yliopistonmäen tienoolla... ukkokultani tuntee hänet. On kuulemma tuolle puoliskolle viskin auki ;) Itse luulin ko. herraa Brucen organisaation osaksi, mutta tulipa sekin asia sitten selväksi kun vaahtosin isännälle koko jutusta pittijonotuksineen (ja omasta järkytyksestäni ko semmonen 20+ järkkärinplanttua ei osannut montaakaan sanaa enkkua). Oli kuulemma aikasemmin kysynyt, että onko ukkoni tulossa keikalle ja tämä oli vaan todennut, että vaimo saapi ihan keskenään mennä, mihin tämä lihaskimppu oli todennut, että harmi, olisin ehkä voinut järjestää jotain. Vähänkö annoin palautetta äijällein... olis voinut hiukan vaimolle extraa järkätä :evil: No miehet... ne on joskus tommosia :shock:
Oikeasti? Oletin tietysti, että se on jenkki ja osa crew´ta... Ja mä luulin, ettei Turun pisteet voi enää kohota tuon keikan jälkeen. Olin väärässä. :) Oliskohan tässä suunniteltava kesälomamatkaa Turun suunnalle bongailemaan...

Mä viettäisin ehkä muutaman unettoman yön miettien mitä tuo extra olisi voinut olla :shock:
Auts, ettäs menitkin sanomaan... :shock: ei silti, että tässä olisi yöllisten surffailujen aikana tullut muutenkaan liiemmin nukuskeltua :lol:
Kennoska - Counting on a miracle
Avatar
cheshire_smile
Growin' Up
Viestit: 67
Liittynyt: 10.05.2013 9:29

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja cheshire_smile »

Mahtavia kuvia, ja brucetapes (http://brucetapes.com/2013/05/) on tehnyt hienoa työtä, kiitos! Videoita katsoessa käy välillä Bruce-parkaa sääliksi kun hiki on niin pahasti silmissä :shock: Jos jollain on keskiviikon pitti-ihmisistä kuvia, niitä näkisi mielellään (oli hellettä siellä eturampin vasemmalla puolellakin 8-))?
Don't waste your time waiting
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

^Sun täytyy Kennoska näyttää tää miehelles niin tulee eri aatoksiin, Graham on aika kauan jo pyörinyt Brucen organisaation mukana, ei siis Turkkulaisia. Aina Fanien puolella. Laittoi jauhot suuhun Suomen pään järkkäripomolle vetäessään hänet syrjään ja sanoen hälle "älä sä jätkä siinä yritä sooloilla, tää porukka mikä jonottaa tietää miten tää juttu toimii, tämä on käytäntö!"

Yksityiselämässä ei ole kaikki oikeen mennyt putkeen, mutta ei ole aina mennyt täällä Vorssassakaan.

http://uk.onlinenigeria.com/showbiz/439 ... rable.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... -lies.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut Taapsa, 13.05.2013 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kennoska
Growin' Up
Viestit: 83
Liittynyt: 27.01.2013 23:17

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Kennoska »

Taapsa kirjoitti:^Sun täytyy Kennoska näyttää tää miehelles niin tulee eri aatoksiin, Graham on aika kauan jo pyörinyt Brucen organisaation mukana, ei siis Turkkulaisia. Aina Fanien puolella. Laittoi jauhot suuhun Suomen pään järkkäripomolle vetäessään hänet syrjään ja sanoen hälle "älä sä jätkä siinä yritä sooloilla, tää porukka mikä jonottaa tietää miten tää juttu toimii, tämä on käytäntö!"

http://uk.onlinenigeria.com/showbiz/439 ... rable.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Erittäin hyvä uutinen tämä :lol: Ei tarvi valvoa nyt sitten. Osui vaan tatskat, kalju ja lihakset kahteen eri mieheen hyvin :) Great. On kuulemma samaa kaliiperia about tämä isännän tuttavuus ja irlantilainen.
Kennoska - Counting on a miracle
Brucetapes
Born To Run
Viestit: 10
Liittynyt: 08.05.2013 19:49

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Brucetapes »

cheshire_smile kirjoitti:Mahtavia kuvia, ja brucetapes (http://brucetapes.com/2013/05/) on tehnyt hienoa työtä, kiitos! Videoita katsoessa käy välillä Bruce-parkaa sääliksi kun hiki on niin pahasti silmissä :shock: Jos jollain on keskiviikon pitti-ihmisistä kuvia, niitä näkisi mielellään (oli hellettä siellä eturampin vasemmalla puolellakin 8-))?
Kiitos, kiitos! :)

Tänään päivitin kaikki Euroopan kiertueen (2013) speciaalit: http://brucetapes.com/2013-tour-dates/" onclick="window.open(this.href);return false;

Euroopassa alkaa olemaan hyviä kännyköitä porukalla, ja videoita tulee paljon paremmin, kuin esim. Australiasta. Viime vuonna tuli vielä paljon korvia särkeviä keikkavideoita vastaan, mutta nyt on onneksi tilanne jo parempaan päin. :)
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Salla kirjoitti:
Kiitos videosta. Ei riitä sanat kuvaamaan sitä onnellisuutta ja puhdasta elossa olemisen iloa, joita koin ja oon kokenut tuon hetken jälkeen.[/quote]
Samoja tunteita oon itse kokenu aina kun viime kesän Hesa on muistunu mieleen, mikä tapahtuu varmaan loppuikäni monta kertaa päivässä. Virtuaalihali ja onnee täältäkin! :D Kiva oli itsekin maikkarin aamu-uutisiin päästä keskiviikkona. Ja tanssin ja kitaroinnin kuten myös TS-tv haastattelunkin haltsasit ihailtavan reippaasti menemättä kipsiin missään vaiheessa. :) T.Harri
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja strimari »

JaSu kirjoitti:Pitäiskö täällä perustaa THL:n sisäinen fanclub Sallalle? Jengi vois päästä samaan kuvaan sen kanssa ja silleen. Jos sellainen olisi, mikä olisi nimi? Oma ehdotus: Janey, Don´t you Lose Heart..
Jos joku alkaa duunaa porukalle T-paitaa Sallan kuvalla ja teksitllä " I saw her dancing there " niin täältä heti yks tilaus! :D
Born to ..something..something...something..
Drifter
Born To Run
Viestit: 19
Liittynyt: 22.01.2013 20:01

Re: Keikkakuvia/videoita, Turku

Viesti Kirjoittaja Drifter »

Kiitos kaikille kuvista! Itsellä jäi kuvaaminen todella vähiin, vaikka ekalla keikalla istumakatsomossa olinkin. Tokalla keikalla eturivissä Steven puolella, ei paljon kuvaaminen käyny mielessä.

Ei muuten kenelläkään satu olemaan Ain't Good Enough For You:stä videota? Youtubestä löytyy yksi, mutta haluaisin mielellään nähdä useampia. Sattui nimittäin hienoin hetki ikinä Bruce-fanitukseni aikana, kun Bruce käveli miun luokse, polvistu miun eteen ja otti kädestä kiinni ja laulo katsoen samalla suoraan silmiin monen sekunnin ajan. Ah! :P
Vastaa Viestiin