7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
Emmi
Jack Of All Trades
Viestit: 230
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Kotka

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Emmi »

erkko kirjoitti:Keikathan olivat aivan parhautta. Mutta kiinnittikö kukaan muu huomiota Steveniin? Olin kakkos iltana hänen kohdillaan suht edessä ja ainakin mulle jäi kuva hänen ruumiin kielestään ja eleistään, että herra olis halunnut olla jossain ihan muualla. Yleensä olen sattunut Nilsin puolelle ja siellä suunnassa ei valittamista. Toki Stevie esittää aina vähän "yrmyä", mutta jotenkin oli sellainen oudon flegmaattinen koko illan.
Mulle jäi samanlainen tunne. Ekana iltana oltiin edessä just Stevenin kohdalla ja pariin kertaan ihan kun olis vähän pyöritellyt silmiään. Solnan kolmosiltana oli taas enemmän mukana.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2990
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Juu, Steven ei ollut ihan paikalla.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Mun ekalle Bruce keikalle värväämä pariskuntakin kyseli keikan jälkeen että "Kukas se huivipää oli ketä kävi vähän hitaalla?"
masa
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 11.01.2013 23:55
Paikkakunta: Tampere

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja masa »

^Yhdistettynä toivekyltin hmm pudottamiseen tuo Brucen elekieli ja lausahdus = sarkasmia uskon myös :D ...kyltti on nyt hyvässä tallessa vaikka olisin sen kyllä suonut meidän omalle Queenille takaisin :)
no retreat baby no surrender
masa
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 11.01.2013 23:55
Paikkakunta: Tampere

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja masa »

Stevn oli pirteimmillään ekan illan ekat biisit mutta myös mun mielestä virta väheni siitä eteenpäin koko ajan...
no retreat baby no surrender
Miika_
Jack Of All Trades
Viestit: 184
Liittynyt: 11.01.2013 12:44
Paikkakunta: Kotka

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Miika_ »

Toivottavasti ei ole terveydessä mitään vakavaa Stevenillä. Vaisulta se vähän näytti kyllä, Hesarin toimittaja kiinnitti samaan huomion jo Oslossa.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja kekko »

Laura kirjoitti:
masa kirjoitti:Laura, tänään soi sisäisessä soundtrackissä ensimmäisenä ...Queen of the Supermarket! Heh sitä ei olisi kyllä uskonut vielä pari viikkoa sitten! Riemastuttava biisitoive kyllä oli se sinulta. Brucekin nimitti teosta kuvauksella "masterpiece". Teos sai muuten HK Areenan todella kuuntelemaan ja esitys oli uusia tulkintoja avaava siis hieno. Kiitos siis tästä uudesta "aamulaulusta" myös :D
Masa, aina ilo olla avuksi ;) Täytyykin ruveta jo suunniteleen seuraavaa Suomen keikan kylttiä teidän iloksi :lol: :lol:
Mitä seuraavaksi? Pony Boy?
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
Kipa71
Jack Of All Trades
Viestit: 139
Liittynyt: 28.01.2013 13:12
Paikkakunta: Vantaa/Helsinki

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Kipa71 »

Juu. Stevie on mun mielestä ollu jo jonkin aikaa vaisumpi. Oon myös miettiny, mitenhän miehen kunto mahtaa olla? Toivotaan,että olis kysymyksessä väliaikainen väsyminen. Eikä ainakaan mitään häikkää bändin kanssa!
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja rane »

Mun mielestä taas Steve oli Turussa messissä ihan hyvin verrattuna Solnan 1&2een - niissä se vasta yrmy oli. Mutta ainahan se on vähän sellanen, se on sen tyyli, liekö viettäny liian paljon aikaa Southside Johnnyn kanssa :roll:

Ja joo, Masterpiece-kommentti oli sarkasmia. Biisi ei todellakaan ole mikään masterpiece, mutta sen esittäminen tuolla uudella tavalla ja kaikki siihen liittyvä jutustelu ja live touhu -> se oli silkkaa masterpiisiä !
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Miksei olis Steve vaisu? Jos itelle laitetaan vaikka 20 vuotta ikää lisää, niin mahdanko silloin jaksaa edes portaita kävellä. Puhumattakaan siitä, että pitäis kolme tuntia heilua lavalla yli kuuskymppisenä.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Vastaa Viestiin