7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Kannattavinta joka tapauksessa lie tähdätä ajankohtaan vähän ennen seuraavaa keikkaa täällä.
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
Kipa71
Jack Of All Trades
Viestit: 139
Liittynyt: 28.01.2013 13:12
Paikkakunta: Vantaa/Helsinki

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Kipa71 »

Upeita kokemuksia ja tarinoita on tullu luettua täällä. Ja aivan mahtavaa, että fiilis on vieläkin pinnalla. Toi kirjaidea on varmasti ihan jees meille luettavaksi parinkymmenen vuoden päästä. :? Mut Brucelle se voi olla vähän kaukainen. Eiköhän puuhamiehet/naiset täällä foorumissa taas keksi jotain erilaista ja uutta ennen seuraavaa keikkaa. Mut jos Bruce vaik intoutuukin tulemaan jo syyskesällä takaisin niin kiirettä pitää :lol: :lol: :lol:
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Comp! The Finnish Finish 2 ois super! Jotka omaavat yhteyksiä oikeisiin tahoihin, onnea mahdolliseen yritykseen. :D
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Kipa71 kirjoitti:Upeita kokemuksia ja tarinoita on tullu luettua täällä. Ja aivan mahtavaa, että fiilis on vieläkin pinnalla. Toi kirjaidea on varmasti ihan jees meille luettavaksi parinkymmenen vuoden päästä. :? Mut Brucelle se voi olla vähän kaukainen. Eiköhän puuhamiehet/naiset täällä foorumissa taas keksi jotain erilaista ja uutta ennen seuraavaa keikkaa. Mut jos Bruce vaik intoutuukin tulemaan jo syyskesällä takaisin niin kiirettä pitää :lol: :lol: :lol:
Joo, ei kai nyt lasketa Kirjan arvoa pukkaamalla heti uutta markkinoille.. :?

Multakin vielä vähän keikkaraporttia näin jälkijunassa. Vaikka varmaan kaikki ylistys sanat on jo käytetty mutta menköön vielä. Ainoa kritiikin aihe koskien Turun keikkoja kohdistuu tähän ajankohtaan, ei voi surkeempi olla tällaselle maajussin vaimolle. Ei ehdi yhtään hengailla täällä foorumilla, kun vuoden kiireisimmät päivät tässä just käsillä. No kyllä mä sit taas kun on kylvöt tehty.. Sillon keskiviikkonakin ennen keikkaa olin puoliinpäiviin asti äestämässä sillä pienellä sinisellä Fordin viistonnisella, joka Kirjankin sivuilla esiintyy (ilmeisesti?). Tiistaina ehdittiin hallille just vähän ennen keikan alkua. Ehdoton kohokohta ja itkettäjä oli tietysti This Hard Land ja alkupuhe. Kun tajusin mistä Bruce puhuu, käännyin katsomaan miestäni epäuskoisena, osoitin THL-paitaani ja aloin rääkyä hysteerisesti. Ympärillä olijat katsoi hiukan kummeksuen että mikä tolle eukolle nyt tuli. Yritin rauhottua ja vähän onnistuin kuulemaankin jotain alkupuheesta. Sitten alko biisi ja mulla meinas jalat pettää alta tunnekuohusta johtuen, onneksi sai kultaan nojailla niin pysyin pystyssä. Toinen hyvä itkettäjä oli Queen of The Supermarket, kiitos kyltintekijälle (pitäs kuulla joskus Mary Queen livenä, jospa sekin kirkastus mulle tollein ilmestyksen omaisesti niinkuin kävi nyt). Muita huippujaFrom Small Things, Brilliant Disguise, Because the night, Pay Me ym ym. Parasta oli myöskin ettei mun tarvii enää ikinä kutsua miestäni Bruce-leskeks, se joras ja oli kädet ylhäällä koko keikan, niin ihanaa. Hän toivoi että skriinillä juoksis laulujen sanat niin vois laulaa mukana :D . Kehotin alkaa opettelemaan seuraavaa kiertuetta varten.. Ja muu seurue, kolme ensikertalaista, sanoivat kaikki että lähtevät seuraavankin kerran keikalle, kun Bruce Suomeen tulee.

Keskiviikkona oltiin hallilla vähän ennen neljää (kiitos strimari!) ja päästiin melkein heti jonoon numerollisten taakse. Siitä tulikin elämäni eka kerta pitissä (eturivissä oon ollut joskus aikakaudella ennen pittejä). Ja siskoni joka tuli vasta joskus ennen viittä pääs myös pittiin, ihanaa; pikkusisko jonka raahasin Tukholmaan ekalle Bruce-keikalleen -92. Ja mitäpä tästä keikasta voi sanoa, kaikki on täällä jo varmaan sanottu. Heti alku, I'll Work For Your Love niin sen tunsi,että nyt tulee jotain ainutlaatuista. Wages of Sin, huhhuijaa. Lähes kaikki biisit vois luetella. Se keikka vaan tulee olemaan mun sydämessäni hamaan loppuun saakka. Olen vaan niin onnellinen kun sain olla paikalla. Ja vähän silittää Brucen kättä ja pohjetta taka-aidalla notkuessa. Mulla ei oo tullut mitään masennusta arkeen palaamisen kanssa, ehkä mulla on pää ja sydän vieläkin vaan Turussa ja siellä ne taitaa pysyäkin. Ja niiiin onnellinen olen teidän puolesta jotka koitte ihan huikeita juttuja: Salla, Taapsa, Sunny Day pojat..
the dope's that there's still hope
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Laura »

Sandy kirjoitti: Toinen hyvä itkettäjä oli Queen of The Supermarket, kiitos kyltintekijälle
Ole hyvä <3
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
masa
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 11.01.2013 23:55
Paikkakunta: Tampere

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja masa »

Laura, tänään soi sisäisessä soundtrackissä ensimmäisenä ...Queen of the Supermarket! Heh sitä ei olisi kyllä uskonut vielä pari viikkoa sitten! Riemastuttava biisitoive kyllä oli se sinulta. Brucekin nimitti teosta kuvauksella "masterpiece". Teos sai muuten HK Areenan todella kuuntelemaan ja esitys oli uusia tulkintoja avaava siis hieno. Kiitos siis tästä uudesta "aamulaulusta" myös :D
no retreat baby no surrender
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Laura »

masa kirjoitti:Laura, tänään soi sisäisessä soundtrackissä ensimmäisenä ...Queen of the Supermarket! Heh sitä ei olisi kyllä uskonut vielä pari viikkoa sitten! Riemastuttava biisitoive kyllä oli se sinulta. Brucekin nimitti teosta kuvauksella "masterpiece". Teos sai muuten HK Areenan todella kuuntelemaan ja esitys oli uusia tulkintoja avaava siis hieno. Kiitos siis tästä uudesta "aamulaulusta" myös :D
Masa, aina ilo olla avuksi ;) Täytyykin ruveta jo suunniteleen seuraavaa Suomen keikan kylttiä teidän iloksi :lol: :lol:
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
erkko

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja erkko »

Keikathan olivat aivan parhautta. Mutta kiinnittikö kukaan muu huomiota Steveniin? Olin kakkos iltana hänen kohdillaan suht edessä ja ainakin mulle jäi kuva hänen ruumiin kielestään ja eleistään, että herra olis halunnut olla jossain ihan muualla. Yleensä olen sattunut Nilsin puolelle ja siellä suunnassa ei valittamista. Toki Stevie esittää aina vähän "yrmyä", mutta jotenkin oli sellainen oudon flegmaattinen koko illan.
Avatar
Terontius
Factory
Viestit: 519
Liittynyt: 11.01.2013 11:16

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Terontius »

Laura kirjoitti:
masa kirjoitti:Laura, tänään soi sisäisessä soundtrackissä ensimmäisenä ...Queen of the Supermarket! Heh sitä ei olisi kyllä uskonut vielä pari viikkoa sitten! Riemastuttava biisitoive kyllä oli se sinulta. Brucekin nimitti teosta kuvauksella "masterpiece". Teos sai muuten HK Areenan todella kuuntelemaan ja esitys oli uusia tulkintoja avaava siis hieno. Kiitos siis tästä uudesta "aamulaulusta" myös :D
Masa, aina ilo olla avuksi ;) Täytyykin ruveta jo suunniteleen seuraavaa Suomen keikan kylttiä teidän iloksi :lol: :lol:
Mä taas luulin Brucen sanoneen sen sarkastisesti, tosin mun sarkasmitutka ei yleensä toimikaan. Mutta tämä versio sai biisin todella ihan hienoon, uuteen valoon minullakin.
He travels fastest who travels alone.
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: 7.-8. 5. Turku settilistat ja jälkipyykki

Viesti Kirjoittaja Laura »

Terontius kirjoitti:
Laura kirjoitti:
masa kirjoitti:Laura, tänään soi sisäisessä soundtrackissä ensimmäisenä ...Queen of the Supermarket! Heh sitä ei olisi kyllä uskonut vielä pari viikkoa sitten! Riemastuttava biisitoive kyllä oli se sinulta. Brucekin nimitti teosta kuvauksella "masterpiece". Teos sai muuten HK Areenan todella kuuntelemaan ja esitys oli uusia tulkintoja avaava siis hieno. Kiitos siis tästä uudesta "aamulaulusta" myös :D
Masa, aina ilo olla avuksi ;) Täytyykin ruveta jo suunniteleen seuraavaa Suomen keikan kylttiä teidän iloksi :lol: :lol:
Mä taas luulin Brucen sanoneen sen sarkastisesti, tosin mun sarkasmitutka ei yleensä toimikaan. Mutta tämä versio sai biisin todella ihan hienoon, uuteen valoon minullakin.
Ei kai se voinut olla muuta kuin sarkasmia!? :lol: :lol: :shock:
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Vastaa Viestiin