Tampere old school

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
jp77
Born To Run
Viestit: 14
Liittynyt: 12.01.2013 13:27

Tampere old school

Viesti Kirjoittaja jp77 »

Onko kukaan menossa huomenna pakkaseen jonottamaan Tampereella?
Itse ajattelin mennä, koska se on osoittautunut hyväksi ja luotettavaksi tavaksi saada lippu. :-)
Vanhanaikaistahan se on kuin mikä, mutta en luota siihen, että nettiyhteydet pelaa.
Sokokselta on aina kivasti saanut lipun käteen, vaikka v.2003 kaupantädit hullunrohkeina etuilivat ja järjestelmät kaatui hetkeksi.

Johanna
masa
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 11.01.2013 23:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja masa »

2008 jonotin Tampereella Stokkalla ja 2009 Ideaparkissa. 2003 liput loppu just kun olin palveltavana luukulla, edellinen sai siis liput ihan normisti! Sain kyllä kaverin tutulta lipun heti iltapäivällä silloin. Viimeksi olen jonottanut samassa paikassa RHCP:n lippuja, jotka myös loppuivat ennen mun vuoroa...no silloin odottelin kun lipputädit antoivat etukäteen jaettujen vuoronumeroiden vilistä näytöllä ja kun oma numeroni vilahti ohi menin kylmän viileesti kassalle kysymään lippuja ja lipputädinkin ihmetykseksi niitä sai jälleen! Eli myös lippuluukullakin voi käydä outoja sattumuksia...2012 lähtien (Göteborg) olen luottanut nettikauppaan eli olen nyt siis kai new school lopullisesti :)

Viimeksi 2012 kun sain THL:n ennakkolipun menin kyllä silti fiilistelemään Stokkan jonon tuntumaan, sillä nettijonotus vaikka superjännää onkin, old school -meinigissä jotain ainutkertaista... Johanna, happy hunting siis maanantaina!




----
No retreat baby no surrender!
no retreat baby no surrender
LateS
Growin' Up
Viestit: 63
Liittynyt: 21.01.2013 11:04
Paikkakunta: Kangasala

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja LateS »

Käyn edelleen itseni kanssa painia, että suuntaanko aamulla perinteisesti lippujonoon vai luotanko nettipalveluun. Perhana kun ei osaa päättää...
We're making night tracks through the blazing rain
Blowin' pistons, workin' the fast lane
Red line burnin', pocket's full of cash
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

LateS kirjoitti:Käyn edelleen itseni kanssa painia, että suuntaanko aamulla perinteisesti lippujonoon vai luotanko nettipalveluun. Perhana kun ei osaa päättää...
Tämähän se just on. Jonottamalla saisin liput varmimmin, mutta mites sitten sen toisen keikan kanssa...
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

Tamperelaisille hyvä vaihtoehto mennä Lielahden tai Turtolan Cittariin. Liike aukeaa kasilta ja lippuputka ysiltä.
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Thunder75 kirjoitti:
LateS kirjoitti:Käyn edelleen itseni kanssa painia, että suuntaanko aamulla perinteisesti lippujonoon vai luotanko nettipalveluun. Perhana kun ei osaa päättää...
Tämähän se just on. Jonottamalla saisin liput varmimmin, mutta mites sitten sen toisen keikan kanssa...
Ei auta kun pystyttää leiri tuonne lipunmyyntipaikalle ajatuksella: " Poistun sitten kun on 2. keikan liput kädessä" Kyllä ne sitten sulkemisaikaan viimeistään heittää pihalle. :) Ehkä kannattaa olla koko ajan jonossa, aina kun pääsee luukulle, kaino tiedostelu, että onkos 2. kekan liput jo myynnissä, jos ei ole niin sitten taas jonon hännille. Ooo taisin keksiä ikiliikkujan :o
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
LateS
Growin' Up
Viestit: 63
Liittynyt: 21.01.2013 11:04
Paikkakunta: Kangasala

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja LateS »

kemihaara kirjoitti:Tamperelaisille hyvä vaihtoehto mennä Lielahden tai Turtolan Cittariin. Liike aukeaa kasilta ja lippuputka ysiltä.
Tuolta Turtolasta mut taitaa aamulla bongata... Siellä oon yleensä jonotellut kun on sopivasti duunimatkalla ja pääsee sisälle jonottamaan. Tosin täytyy kyllä ysin jälkeen suunnata töihin, mutta siellä sitten silmä kovana vahdata nettimyyntiä jos ei ekalle keikalle liput irtoa jonottamalla
We're making night tracks through the blazing rain
Blowin' pistons, workin' the fast lane
Red line burnin', pocket's full of cash
Avatar
Laukku
Downbound Train
Viestit: 1007
Liittynyt: 10.01.2013 15:56
Paikkakunta: Tampereen seutu

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja Laukku »

LateS kirjoitti:
kemihaara kirjoitti:Tamperelaisille hyvä vaihtoehto mennä Lielahden tai Turtolan Cittariin. Liike aukeaa kasilta ja lippuputka ysiltä.
Tuolta Turtolasta mut taitaa aamulla bongata... Siellä oon yleensä jonotellut kun on sopivasti duunimatkalla ja pääsee sisälle jonottamaan. Tosin täytyy kyllä ysin jälkeen suunnata töihin, mutta siellä sitten silmä kovana vahdata nettimyyntiä jos ei ekalle keikalle liput irtoa jonottamalla
Turtolan Cittari on hyvä paikka, sisälle pääsee klo 8. Ite olen siellä 2008 ja 2009 jonottanut, aamuyöstä paikalle molempina kertoina mennyt ja yksinään sai molempina kertoina klo 6 saakka olla. Huomenna jätän jonotuksen väliin, pakko olla töissä klo 7. Tarkoitus olisi töiden ohella tiukasti yrittää netin kautta päästä lippuostoksille.
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Avatar
Jesse
Jack Of All Trades
Viestit: 119
Liittynyt: 23.01.2013 22:37

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja Jesse »

Siis hetkinen hetkinen... Meinaatteko, että seuraavan keikan liput tulee myyntiin samana päivänä?
2008 / 2009 / 2012/13 / 2016 / 2023/24
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: Tampere old school

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Jesse kirjoitti:Siis hetkinen hetkinen... Meinaatteko, että seuraavan keikan liput tulee myyntiin samana päivänä?
Aika varmasti, veikkaisin että 11-12 välillä ilmoitetaan toisesta keikasta.
You´ll never walk alone
Vastaa Viestiin