Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Keskustelua 2013-kiertueen Suomen keikoista
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Ryövärintytär: matkaseuraa löytyy varmemmin jos kerrot, onko äitisi menossa vain toisella vai molemmille keikoille, ja minä päivinä hän haluaisi päästä matkaan ja palata takaisin.
TJK00
Born To Run
Viestit: 1
Liittynyt: 22.04.2013 12:42

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja TJK00 »

Olisiko kenenkään autossa tilaa kohti Turkua 7.5? Tarve olisi päästä Turkuun ja takasin Tampereelta.

Toisena vaihtoehtona olisi tarjolla kyyti Tampereelta Turun HK-Areenalle 7.5, mukavassa ilmastoidussa isossa autossa, mutta kyytiläisen tulisi ajaa takaisin, koska itse en aja pimeällä.
Mikäli joku tarvitsee kyydin ja omaa ajokortin ja on kykeneväinen ja halukas ajamaan paluumatkan, niin tulen noukkimaan Tampereen keskusta-alueelta mukaan klo 16 tienoilla.

Tai onko halukkaita vaihtamaan 7.5 keikan lipun (hyvä paikka) 8.5 keikan lippuun?
Avatar
mmm
Jack Of All Trades
Viestit: 114
Liittynyt: 05.02.2013 16:41

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja mmm »

Mä ajelen 7.5. Jyväskylän seudulta Turkuun, kyytiin on toistaiseksi tulossa yksi eli vielä mahtuisi. Mä tosin jään yöksi Turkuun, mutta voin keikan jälkeen heittää kyytiläiset juna/bussiasemalle tai muualle Turussa.

Autossa on ilmastointi, cd-soitin pelittää ja koirat matkustaa sikaosastossa, aikataulu sen mukaan että mun pitää ehtiä viedä ne majapaikkaan ennen keikkaa.
Spare parts | And broken hearts | Keep the world turnin' around
merja
Jack Of All Trades
Viestit: 160
Liittynyt: 12.01.2013 20:37

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja merja »

Matkahuollon kautta saa muutamiin Hki-Tku-Hki bussivuoroihin lippuja 5e/suunta. Joten matkatkin on nyt kunnossa.
Pauli26
Born To Run
Viestit: 2
Liittynyt: 15.04.2013 10:52

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja Pauli26 »

Liisa S kirjoitti:
Pauli26 kirjoitti: Hei, Liisa S, oletko vielä tulossa toisen (keskiviikon) keikan jälkeen Espooseen?
Joo olen, ja toistaiseksi tähän suuntaan on ilmoittautunut vain yksi kyytiläinen (+ yhdelle on tarjottu paikkaa jos on Turussa, mutta hän ilmeisesti jättää keikat kokonaan väliin) eli tilaa on sinullekin.
Hienoa, kiitos vastauksestasi, ilmoittaudun mukaan. :)
Avatar
shannoon
Mr. Mercury
Viestit: 2694
Liittynyt: 11.01.2013 12:52
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re:

Viesti Kirjoittaja shannoon »

merja kirjoitti:Matkahuollon kautta saa muutamiin Hki-Tku-Hki bussivuoroihin lippuja 5e/suunta. Joten matkatkin on nyt kunnossa.
tattista vinkistä! Hämppälinnastakin pääsee 10€/suunta, 11:20 bussilla tullaan 7.5
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
Annu
Lucky Man
Viestit: 433
Liittynyt: 10.01.2013 8:30

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja Annu »

^^
Tämä oli hyvä vinkki, kiitti Merja! Halpisvuoroja kulkee Lahdestakin (10€), eli pääsisin Turkuun aika edukkaasti, hintaa tulis 17,49€. Onhan siinä säästöä, kun junalippu meiltä maksaa normaalisti 50,03€. Bussissa on vaan se, että se olis perillä 13.30...Mut eikös keikka ala vasta klo 20 haminoilla, eli hyvin ehtisin ;)
teemu50
Jack Of All Trades
Viestit: 225
Liittynyt: 21.01.2013 9:36

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja teemu50 »

Moi! Vieläkös olisi kellään tilaa Espoo (Matinkylä) -Turku - Espoo? Olisin lähdössä maanantaina 6.5. ja palaamassa takaisin torstaina 9.5..
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Pauline 8v.
Avatar
Laukku
Downbound Train
Viestit: 1007
Liittynyt: 10.01.2013 15:56
Paikkakunta: Tampereen seutu

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja Laukku »

merja kirjoitti:Matkahuollon kautta saa muutamiin Hki-Tku-Hki bussivuoroihin lippuja 5e/suunta. Joten matkatkin on nyt kunnossa.
Sieltä löytyi Tampesterikin! Nyt on sekä meno- että paluumatka Turkkuse plakkarissa :)
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
LateS
Growin' Up
Viestit: 63
Liittynyt: 21.01.2013 11:04
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kimppakyytejä ja muuta vertaistukea

Viesti Kirjoittaja LateS »

TJK00 kirjoitti:Olisiko kenenkään autossa tilaa kohti Turkua 7.5? Tarve olisi päästä Turkuun ja takasin Tampereelta.

Toisena vaihtoehtona olisi tarjolla kyyti Tampereelta Turun HK-Areenalle 7.5, mukavassa ilmastoidussa isossa autossa, mutta kyytiläisen tulisi ajaa takaisin, koska itse en aja pimeällä.
Mikäli joku tarvitsee kyydin ja omaa ajokortin ja on kykeneväinen ja halukas ajamaan paluumatkan, niin tulen noukkimaan Tampereen keskusta-alueelta mukaan klo 16 tienoilla.

Tai onko halukkaita vaihtamaan 7.5 keikan lipun (hyvä paikka) 8.5 keikan lippuun?
Olen menossa Tampereelta Turkuun 7.5. ja yöllä takaisin, tarkoitus oli lähteä klo 15 aikaan Tampereen keskustan kupeesta. Kyytiin kyllä pääsee, toistaiseksi tiistain reissulla yksin. YV:llä tavoittaa.
We're making night tracks through the blazing rain
Blowin' pistons, workin' the fast lane
Red line burnin', pocket's full of cash
Vastaa Viestiin