Pikkujoulut 2013 Turku edition

Bruce-bileet, foorumitapaamiset, cover-bändien keikat
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Leeds olisi kyllä kiva, kun siellä ei ole edes itse ollut paikalla. :)
I got a song to sing, keep me out of the cold
Sherry Darling
Growin' Up
Viestit: 77
Liittynyt: 24.01.2013 23:38

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sherry Darling »

Leeds kuulostaa minustakin hyvältä, itse asiassa kaikki kuulostaa hyvältä ;)
Toivon vain, että tuo kokoustilan tekniikka riittää. Ehkä olisi tekniikkaihmisten hyvä varautua erinäisin piuhoin. Entä pitäiskö ottaa jotkut kaiuttimet mukaan? Vai pitäiskö mun ja jonkun teistä käydä etukäteen katsomassa dataprojektoria?
"Cause you're a walking, talking reason to live."
Sherry Darling
Growin' Up
Viestit: 77
Liittynyt: 24.01.2013 23:38

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sherry Darling »

Mistä paikasta tilaamme pizzat? Olisi ehkä hyvä tehdä päätös jo etukäteen, niin ei tuhlautuisi kauheasti aikaa siihen paikan päällä ;)
"Cause you're a walking, talking reason to live."
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja strimari »

Mulla on myös simppeli subbaarisatsi, kaks diskanttia ja basso, kompaktin kokoinen ja helposti liikuteltavissa. Tulee messissä jos on tarvis.
Mulla ei oo väliä mistä tilataan pizzat, mut hyvä olis funtsia etukäteen.
Born to ..something..something...something..
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Mun puolesta voidaan tilata pizzat Denniksestä. Oon yhden kerran käynyt siellä syömässä, en kauheesti tykännyt mutta oon valmis antamaan heille uuden mahdollisuuden vakuuttaa mut :) . Tallenteista Leeds käy, Göteborg 2012 käy, kaikki käy..
the dope's that there's still hope
Sherry Darling
Growin' Up
Viestit: 77
Liittynyt: 24.01.2013 23:38

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja Sherry Darling »

Kiitos kaikille lämminhenkisistä pikkujouluista. Suurkiitos tekniikkaihmisille ja kaikille mukanaolijoille. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi... Musiikista puhumattakaan :D Paikkakin jäi niin hienoon kuntoon, että varmasti saamme käyttää sitä myöhemminkin :)
Rauhaisaa joulua kaikille.
Sherry D.
"Cause you're a walking, talking reason to live."
Avatar
strimari
Lucky Man
Viestit: 385
Liittynyt: 16.01.2013 16:44
Paikkakunta: Loimaa

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja strimari »

Jep, Loimaan alaosasto kumartaa ja kiittää, hyvässä seurassa aika rientää kuin siivillä !
Keksitään keväämmällä lisää omia aktiviteetteja jos ei kuulu kiertueuutisia!
Born to ..something..something...something..
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Pikkujoulut 2013 Turku edition = THL Varsinais-Suomen osaston kokoontuminen

Paikalle saapui 11 henkeä, mukaan lukien kolme jälki-ilmoittautunutta :)
Pizzatilaus saapui ajallaan, ja kunnon foorumilaiseen tapaan kaikilla oli rahat mukanaan. Sitä ennen oli kerätty snacksipöytä, joka notkui syötävää. Eli kenenkään ei olisi tarvinnut lähteä nälkäisenä kotiin, vaikka pizzakuski olisi eksynyt matkalla. (Pullaa, juustoja, piparkakkuja, sipsejä, pähkinöitä, leivoksia, karkkia ym.)
Erinnäisten johdonvaihtojen ja paikanvaihtojen jälkeen saatiin kangas ylös, tykki ja tietokone keskustelemaan toistensa kanssa (eikä välitetä siitä tosiasiasta, että kun kuva tuli kankaalle se samalla katosi tietokoneelta). Pizzat syötiin ja sitten katsomaan illan ohjelmaa.
Settilista oli hieno, ja hieman erilainen kuin alkuperäisellä keikalla... Siis No surrenderin jälkeen tuli Norton ja keikka alkoi alusta ja Shackled&Drawn jälkeen taisi tulla Bad Moon rising uudelleen, mutta mitäs tuosta. (CCR herätti kuitenkin jonkun verran nurinaa yleisössä).
Kunnon keikan hengessä yleisö taputti (mutta ei laulanut), joku silmäkulma kostui ja joskus jokin asia hymyilytti ja setti loppui aavistuksen curfewn jälkeen, mutta sähköt eivät sentään kadonneet. Ja Liisan keikkarapsa pilasi kyllä minulta tuon Secret Gardenin... Ilen kanssa taidettiin hihittää molemmat. Yleisen ihmettelyn aiheuttivat ne vaaleanruskeat kengät, jotka olivat Charlien korokkeen takaosan tolpan vieressä.
Nopea siivous ja sitten kaikki suuntasivat koteihinsa.
Meillä oli hieno ilta, kiitos kaikille organisaatoreille!
I got a song to sing, keep me out of the cold
SunnyDay
Jack Of All Trades
Viestit: 189
Liittynyt: 11.01.2013 17:31

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja SunnyDay »

Kiitos hyvästä rapskasta Jersey Girl! Ja kiitos kaikille muillekin mukana olleille hyvästä seurasta, järjestelyistä, herkuista ja siitä, että saimme mukavan hetken Brucen ja kumppaneiden seurassa.

Leeds-keikan näkeminen oli huikeaa, hetkellisesti kuvittelin olevani oikeastikin yleisön joukossa. Olisi kyllä välillä tehnyt mieli tanssiakin, mutta taputukset ja "jihuu"- huudot saivat tällä kertaa riittää :oops: Ehkä sitten ensi kerralla rohkaistun...
The aurora is risin' behind us!
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: Pikkujoulut 2013 Turku edition

Viesti Kirjoittaja pesku »

Kiitoksia täältäkin kaikille mukanaolleille ja etenkin puuhahenkilöille. j_g kiteytti hyvin illan tapahtumat.

Oli mukava kokoontua hyvässä seurassa ja hienon ohjelman merkeissä. Toivottavasti saadaan aikaiseksi myös jonkinmoinen talvi-/kevätjuhlakin.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
Vastaa Viestiin