UUSI SOOLOALBUMI

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
ProveItAllNight
Downbound Train
Viestit: 1012
Liittynyt: 11.01.2013 16:30

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja ProveItAllNight »

"No nyt" oli ensimmäinen ajatus Tucson Trainin kuullessani. Tämä kappale oli sitä, mitä olin tältä albumilta ennakkotietojen perusteella odottanutkin. Upeita orkestraatioita jousineen ja sanoissa tarinankerrontaa kohotti odotuksiani albumin kohdalla. Kuten aiemmin totesinkin, myös edelliset singlet ovat hyviä, mutta eivät sanojen puolesta osuneet yksiin ennakkotietojen kanssa. Jotenkin Tucson Trainista tuli mieleen Downbound Train, joka on yksi suosikeitani Brucen tuotannossa.
"So walk tall or baby don't walk at all"

7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
500
Growin' Up
Viestit: 92
Liittynyt: 06.05.2013 20:18

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja 500 »

Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Whats betyyden tämä : https://www.roughtrade.com/gb/bruce-spr ... tern-stars :o :?
Katso LPx2+ ...............................Taasko meitä................... ;)
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
MKN
Factory
Viestit: 699
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja MKN »

^ Jaa-a, olisiko vaan kuvien julkaisijasta / valotuksista kiinni vai onko värivinyyyleitä todella eri sävyjä?! Joka tapauksessa itse olen tilannut Äxästä cd:n sekä molemmat tarjolla olleet vinyylit, mustan ja sinisen(?). Toivottavasti levyn sisältö kulkee samaa nousevaa käyrää kuin viimeisin biisijulkaisu, muuten saattavat jäädä kaikki versiot hyllyyn pölyä keräämään.
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

MKN kirjoitti: 04.06.2019 20:27 ^ Jaa-a, olisiko vaan kuvien julkaisijasta / valotuksista kiinni vai onko värivinyyyleitä todella eri sävyjä?! Joka tapauksessa itse olen tilannut Äxästä cd:n sekä molemmat tarjolla olleet vinyylit, mustan ja sinisen(?). Toivottavasti levyn sisältö kulkee samaa nousevaa käyrää kuin viimeisin biisijulkaisu, muuten saattavat jäädä kaikki versiot hyllyyn pölyä keräämään.
Tarkootin tässä lähinnä värivinyylin "Painosmäärää" ;)
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
MKN
Factory
Viestit: 699
Liittynyt: 11.01.2013 14:25

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja MKN »

^ Jaa niin, aivan! No, noihin painosmääriinhän on usko menetetty jo aikoja sitten. 😂
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

MKN kirjoitti: 04.06.2019 20:27 ^ Jaa-a, olisiko vaan kuvien julkaisijasta / valotuksista kiinni vai onko värivinyyyleitä todella eri sävyjä?! Joka tapauksessa itse olen tilannut Äxästä cd:n sekä molemmat tarjolla olleet vinyylit, mustan ja sinisen(?). Toivottavasti levyn sisältö kulkee samaa nousevaa käyrää kuin viimeisin biisijulkaisu, muuten saattavat jäädä kaikki versiot hyllyyn pölyä keräämään.
Joo ohan noi kuvat tosta Värillisestä ihan Perseestä ,eihä ne voi millää näyttää tommottilta ku noissa kuvissa : Toine o "Vaaleesinine jollai täplillä varustettu" ja toine mialuummi "Tummansinine kauttaaltaa" eli "Joku" vois jopa luulla ,että ois kaks Selekeesti Eriväristä vilyyliä ja näihä ei asia ny kumminkaa kai o ;) :o :shock:
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Tällä viikolla "Rävähtää" :o :D 8-) :shock:
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja Philly »

Nyt pääsee etukäteen lauleskelemaan sanoituksia. Melodiankin voi keksiä itse 3 biisiä lukuunottamatta:

https://www.springsteenlyrics.com/index.php
JapeT
Growin' Up
Viestit: 93
Liittynyt: 14.01.2013 9:58

Re: UUSI SOOLOALBUMI

Viesti Kirjoittaja JapeT »

Oikein hyvä levy ensikuuntelun perusteella :)
Vastaa Viestiin