Greatest Hits LP

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Greatest Hits LP

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

Auttakaahan mua nyt! Olen vasta ruvennut haalimaan Brucen tuotantoa vinyyleillä, ja tori.fi ostetaan-ilmoitus poiki tarjouksen Greatest Hits PL:stä hintaan 45 e, kuntoluokitus VG+. Aluksi olin ihan valmis hylkäämään tarjouksen, koska edellisistä Brucen LP:istä olen maksanut 2-15 e, mutta ilmeisesti tuo Greatest Hits on hivenen harvinaisempi. Joten kertokaapas joku viisaampi, onko tuo levy tuon rahan arvoinen, kannattaako ostaa? Huuto.netistä en löytänyt noita yhtäkään ja Ebaystä halvin olisi tullut maksamaan postikuluineen reilut 50 e kuitenkin.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Greatest Hits LP

Viesti Kirjoittaja teromk »

^45 euroa Greatest Hitsistä ei ole hirvittävän paha hinta VG+ kuntoisenakaan. Pyydä paljon kuvia ja jos mielestäsi kannet/levy on tarpeeksi hyväkuntoiset silmällisesti, niin osta pois. Paljon tuon halvemmalla näitä ei juurikaan enää saa. Itse maksoin avaamattomasta levystä 60 euroa jo useita vuosia sitten.
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: Greatest Hits LP

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

Kiitos! Eli ilmeisesti tuo ei mikään bargain ole kuitenkaan vaikkei sikahintainenkaan. Täytyypi pyytää lisää kuvia ja harkita :)
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4920
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Greatest Hits LP

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Älä kuitenkaan "Harkitse" liian pitkään ,sillä LPitä ei ole tosta levystä kasapäin tarjolla.
Tossa EBayn "Tarjoukset ko. LPstä : http://www.ebay.fr/sch/i.html?_from=R40 ... _PrefLoc=2
Nim.Merk. "Pari Bruce levyä hyllyssä"
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Nyyrikki
Jack Of All Trades
Viestit: 121
Liittynyt: 22.01.2013 11:00

Re: Greatest Hits LP

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

Juuh, enkkujen ebayssä näkyi olevan tosiaan yksi viidenkympin pintaan.

Mutta siis tuo ilmeisesti olisi ihan hintansa arvoinen, nyt pohdin enää sitä, raaskinko sijoittaa viiskymppiä älppäriin, kun CD löytyy kuitenkin hyllystä :D

Mun Bruce-vinyyli-innostukseni lähti siitä, kun ostin eksälle noita useamman synttärilahjaksi, se kun tykkäsi kuunnella vinyylejä eikä siltä löytynyt kuin yksi Brucen. Eksä kuitenkin päätti dumpata mut juuri synttäreidensä alla, joten pidin noi älppärit sitten itse :D Hommasin sitten soittimen ja nyt ajattelin, että olis kiva hommata muutama noita lisää, mutta koko tuotantoa tuskin tulee hommattua kuitenkaan, vanhan talon omistajana tilaa ja rahaa kun on rajallisesti...

Mutta kyllä minä nyt kuitenkin päätin, että jos lisäkuvia saan ja levy näyttäisi olevan ok, niin nappaan sen sitten kuitenkin. :D
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4920
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Greatest Hits LP

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Vastaa Viestiin