Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Minun korvilleni CD:n laatukin riittää mainiosti ja painettu CD säilyy kuitenkin varmemmin kuin pelkkä tiedosto (vaikka kuinka varmuuskopiosi).

Audiot ovat huomattavasti monikäyttöisempiä kuin videot. Minulla lienee vähintää pari sataa Brucen konserttivideota, mutta harvoin niitä tulee katseltua. Audioiden kanssa ihan toinen juttu. Muutama hyvä laatuinen proshot-video eri aikakausilta olisi toki paikallaan, mutta mitään suurta määrää en hirveästi osa kaivata.
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

^^^^^^^^^^^^^^^^^Makuasia sano koira ,kun.......................^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

heikki o kirjoitti:Minun korvilleni CD:n laatukin riittää mainiosti ja painettu CD säilyy kuitenkin varmemmin kuin pelkkä tiedosto (vaikka kuinka varmuuskopiosi).

Audiot ovat huomattavasti monikäyttöisempiä kuin videot. Minulla lienee vähintää pari sataa Brucen konserttivideota, mutta harvoin niitä tulee katseltua. Audioiden kanssa ihan toinen juttu. Muutama hyvä laatuinen proshot-video eri aikakausilta olisi toki paikallaan, mutta mitään suurta määrää en hirveästi osa kaivata.
Apollo CD:n laitoin tilaukseen. Ostin noita ämpäreitäkin aiemmin, mutta missä helkutissa niitä säilöä. Jos ne tunkee (kuten nyt tein) ulkoiselle kovalevylle, niin siellähän ovat, ei niitä jaksa sieltä kaivaa esiin. Muistitikulle (32 gigainen) kun erehdyin niitä laittamaan, niin eihän normikone avaa sitä tikkua ikinä, eli ei sekään toimi. Poltin siis suosikkini cd:lle...
Videoita minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa tuijotella, eli melkein tekisi mieli ostaa koko 500 dollarin loota 2014 keikkoja, mutta tällä hetkellä taidan kuitenkin vielä säästää summan keikkarahaston puolelle ja kuunnella omia polttamiani levyjä :D
I got a song to sing, keep me out of the cold
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

heikki o kirjoitti:Minun korvilleni CD:n laatukin riittää mainiosti ja painettu CD säilyy kuitenkin varmemmin kuin pelkkä tiedosto (vaikka kuinka varmuuskopiosi).

Audiot ovat huomattavasti monikäyttöisempiä kuin videot. Minulla lienee vähintää pari sataa Brucen konserttivideota, mutta harvoin niitä tulee katseltua. Audioiden kanssa ihan toinen juttu. Muutama hyvä laatuinen proshot-video eri aikakausilta olisi toki paikallaan, mutta mitään suurta määrää en hirveästi osa kaivata.
Aikalailla samaa mieltä videoista. Videot sitovat katsojan huomion täysin ja niiden katsomiseen ei riitä aika. Audioita tulee kuunneltua eri paikoissa ja tilanteissa, joten ne ovat käyttökelpoisempia.
Avatar
kemihaara
We Shall Overcome
Viestit: 1852
Liittynyt: 11.01.2013 11:32

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja kemihaara »

^Komppaamiseksi menee. Videoita lähinnä enää pelkkänä äänenä kajareiden kautta.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

jersey_girl kirjoitti:[Apollo CD:n laitoin tilaukseen. Ostin noita ämpäreitäkin aiemmin, mutta missä helkutissa niitä säilöä. Jos ne tunkee (kuten nyt tein) ulkoiselle kovalevylle, niin siellähän ovat, ei niitä jaksa sieltä kaivaa esiin. Muistitikulle (32 gigainen) kun erehdyin niitä laittamaan, niin eihän normikone avaa sitä tikkua ikinä, eli ei sekään toimi. Poltin siis suosikkini cd:lle...

Teen näköjään asiat tasan päinvastoin :D Itse kuuntelen 95% musiikkini tietokoneelta tai kännykästä eli tiedostoilta. Jos ostan CD:n, rippaan sen FLACiksi ja CD saattaa päätyä vaikka jonnekin kaappiin säilöön. Pöydällä taas on useampi backupattu ulkoinen kovalevy, joista kaksi on musiikille omistettuja.
Videoita minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa tuijotella, eli melkein tekisi mieli ostaa koko 500 dollarin loota 2014 keikkoja, mutta tällä hetkellä taidan kuitenkin vielä säästää summan keikkarahaston puolelle ja kuunnella omia polttamiani levyjä :D
Edelleen samat sanot videoista. Mua myös kiinnostaisi tuo boksi, kaikki tulisi hankittua samalla kertaa eikä olisi pelkoa, että ne poistuisivat myynnistä. Mutta kuten toteat, rahastahan se hankinta on kiinni =(
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Siis Kuuntelette Bruce levyjä ikäänkuin Muzakkina jonkun tärkeemmän homman taustalla esim. Auton ajamisen ,ruuanlaiton ,lastenhoidon ,imuroinnin etc.etc. mulla on tapana oikein kuulostella tai Katsella näitä Bruce DVDitä tai Cditä ,mulle ne eivät ole mitään taustahälinää. On se surkeeta jos niin isossa roolissa ,että ei kerkiä muutamaa tuntia olla piakallaan ja jopa nauttia parhaista Bruce DVDistä oikeeen ajan kanssa ,otan osaa. 8-)
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Bowmore kirjoitti:^^Parhaissa keikoissa mainittiin viimeisenä myös Helsinki 2012, joka oli kuulemma erittäin pitkä.
:D Kelpais edelleen täysmittaisena dvd/bluraynä
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Franky
Jack Of All Trades
Viestit: 245
Liittynyt: 22.03.2013 0:15
Paikkakunta: Somewhere across the Canadian border

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Franky »

Eiköhän siitä joku aika äkkiä raavi kasaan blurayn sen jälkeen jos virallisesti julkaistu audio tulee saataville...
"Me and Franky laughin' and drinkin' nothin' feels better than blood on blood"
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

^Ko. Blu-Rayhin tarvittais ens alkuun yli 4 tuntia HD-tasoista kuvaa ,lienee vähän vaikee näin "jälkikäteen" raapasta jostain kasaan :o
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Vastaa Viestiin