Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja teromk »

Kaikki enemmän kuin yhden latauksen tehneet vanhasta sarjasta: onko teillä eri keikkojen cover art yhtenäinen? Minulla ei. Välillä on ihan fan made osastoa ja välillä niitä 'oikeita'. Tosin jälkimmäisissäkin, vaikka FLAC latauksia ovatkin, lukee 'kannessa' MP3.

Näitä ei varmaan sarjana löydy ladattavaksi jälkikäteen mistään.
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

teromk kirjoitti:Kaikki enemmän kuin yhden latauksen tehneet vanhasta sarjasta: onko teillä eri keikkojen cover art yhtenäinen? Minulla ei. Välillä on ihan fan made osastoa ja välillä niitä 'oikeita'. Tosin jälkimmäisissäkin, vaikka FLAC latauksia ovatkin, lukee 'kannessa' MP3.

Näitä ei varmaan sarjana löydy ladattavaksi jälkikäteen mistään.
Minä olen laittanut flac-latauksiini (niihin mielestäni parhaisiin viime talven ja kevään keikkoihin, joista olen tullut tehneeksi cd-versiot) Greasy Lakella laajahkosti keskustellut ja linkitetyt nimimerkki ajcreanin kannet. Ovat mielestäni olleet paremman näköiset kuin muut helposti käsillä olleet, ja onhan tässä asiassa yhtenäisyyskin tietynlainen pointti. Nyt näköjään sama tekijä työstää myös uusille arkistojulkaisuille kansia. Ja niitä viime talven ja kevään kansitiedostoja näyttää vielä saavan googlaamalla netistä, vaikkeivät nämä ainakaan viidakkomaan kansigrafiikkapalvelussa paria poikkeusta lukuun ottamatta olekaan.
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Tuliko niissä jotain kansitaidetta mukana? Niitä aussikeikkojahan minä latailin, mutta en huomannut moista. Vai eivätkö vain tulleet tänne perille asti? Pitää jossain välissä tutkia. Jotain kansijuttuja hain niille myöhemmin joko Backtstreetistä tai Greasy Lakesta.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja teromk »

Erillisiä kuvatiedostoja kansitaiteeksi ei tullut kuin parissa keikassa mukana. Muissa keikoissa kannet olivat sisäänrakennettuna, tai ainakaan kuvia biisien mukana ei tullut.

Noita Greasy Lakella jaettuja kansitaiteita minäkin katselin, mutta Pono käyttöön sopisivat ikonityyppiset kannet paremmin. Siis sellaiset, joita niissä alunperin olikin.

Noh, pitääpä kaivella...
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja heikki o »

^Tarkoitatko niitä pieniä thumbnail/vastaavia kuvia? Mulla saattaa olla kaikki tallella.
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2703
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja teromk »

^ joo, niitä mustavalkokuvia, missä on isolla päivämäärä. Siis näitä: http://img.scoop.it/5FS54yiwk0GZTijkOlR ... tABnaLJIm9" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja heikki o »

^Pitäisi löytyä. Kaivelen konetta vähän myöhemmin.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5372
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^Minäkin olen noista kiinnostunut.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Tuo on juuri se juttu, jota olen pelännyt. Ensin julkaistaan jotain, sitten se poistetaan ja sitten se tulee jotenkin muuttuneena takaisin. Muutos voi liittyä itse musiikkiin (esim.formaatti) tai oheismateriaaliin (kuten kannet). Itse olen aina ollut erittäin tarkka kansien suhteen, boottienkin kohdalla. Jos kannen biisien levyjako ei täsmännyt kyseiseen versioon, jätin käyttämättä sen. Monista booteista oli runsaasti kansia ja joskus sen "oikean" kannen löytäminen oli turhankin hankalaa.

Niinpä olisikin toivotttavaa, että tästä lähtien kaikki materiaali pysyisi koko ajan saatavilla. Brucella olisi kyllä kansien suhteen parantamisen varaa, Metallica on aina ollut johdonmukainen kansien kanssa. Kuten Metallica, Brucenkin porukka voisi laittaa oheen ladattavaksi vaikka PDF-filen, josta löytyisivät kaikki kannet samalla kertaa kunnon laadulla.


Miksi tästä nyt kirjoitan, on suuri "uutinen": tein ensimmäisen ostokseni LiveBSstä. No, tuttujen pitäisi jo arvata mikä se oli - tietysti ainoa saatavillä oleva "vanhempi" tuotos, Agora 1978 (192kHz/24bit). Etukansi ihan siisti, ympätty tiedostoihin, siinä kaikki.

Entäs se musiikki? Prove It All Night (tietysti '78 versio) kolahti ja kovaa. Kun kitara lähti liikkeelle alkusoolossa, soundit ainakin meikäläisen korviin kuulostivat aika pirun hyviltä. Tarkoitus oli kuunnella vain muutama valittu biisi, mutta nyt niitä on kai jo 8 takana (ja se on paljon ottaen huomioon pituudet: 11;48, 10:17, 13:01 jne. :D) Totta kai siellä sun täällä on häiriöitä, mutta aika vähän. Ja kuuntelen nyt tätä Grado RS2-kuulokkeilla (tosin vain 96kHz/24bit-laatuisena kiitos Maverick Audion DAC/kuulokevahvarin). Tahtoo lottovoiton => uuden DAC:in ja kuulokovahvarin. No, samalla voisi näitä Gradojakin päivittää :D vaikka olen niihin erittäin tyytyväinen. No, takaisin asiaan: näillä kuulokkeilla kuulee "liiankin" selvästi kaikki pienetkin säröt, suhinat ja henkäisyt.

Erittäin nautittava nautittava hankinta, hyvä live hyvällä laadulla. Tahtoo lisää näitä. Liveäänityksiä 1970-luvulta. Ajalta jolloin musiikki oli vielä... no, Musiikkia.

Kertokaahan omia kommenttejanne Agorasta, jos olette sen hankkineet.

KaSTown
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

KaSTown kirjoitti:Kertokaahan omia kommenttejanne Agorasta, jos olette sen hankkineet.
Hankittu on, tietysti, ja ensimmäiset vaikutelmat ovat oikein positiivisia. Odotan kuitenkin innolla loppiaisen jälkeisiä päiviä, kun perheen joululomat ovat ohitse ja pääsen kotitoimistopäivinäni soittamaan tätä kunnon kaiuttimilla tarpeeksi kovaa ja kunnolla rauhassa. Toivottavasti näitä '78-kiertueen tallenteita julkaistaisiin vielä lisää, ja The River -kiertueen herkkupaloja tietysti odottelen kovasti myös. Näiltä kahdelta kiertueelta löytyvät ne keikat, joille ensi sijassa haluaisin matkustaa aikakoneella, jos se olisi mahdollista: klassinen versio The E Street Bandistä loistavassa vireessä ja toisaalta jo riittävän paljon itselleni keskeisiä biisejä mukana ohjelmistossa, jotta nautinto tulee kattavaksi sitäkin kautta.
Vastaa Viestiin