Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauksia

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Riku
Photographer
Viestit: 846
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Riku »

http://springsteen.livedownloads.com/li ... by-PA.html
31.12.75 nyt saatavana
- Onko nämä vanhojen keikkojen CDt muuten CD vai CDR?
(sorry jos tästä on jo jossain ollut höpinää)
- Jos joku on tilannut näitä CDnä, onko Agora paljon parempi kuin esim. Summertime Bruce?
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Minäkin olin tulossa tänne laittamaan tietoa tästä uudesta arkistojulkaisusta, siitä Greasy Lakesta luettuani ja Brucen nettisivulta tiedot löydettyäni. Riku ehti kuitenkin ensin, kun minähän yritin tietysti saman tien ostaa sen, missä meni jokunen minuutti. Tätä ostamista koskeva välitön huomio: flac-ostoksen pystyi kyllä tekemään, mutta keikkaa ei vielä pysty lataamaan, vaan maksu tuottaa vain "pre-ordered"-rivin My Downloadsiin. Saapa siis nähdä, saako tässä odottaa tiedostojaan muutaman tunnin vai kauemmin. Sinänsähän asialla ei muuta väliä ole kuin oma kärsimättömyys. Tämä keikka vaikuttaa nimittäin kovin kiinnostavalta, eikä oma bootleg-kokoelmani sisällä tätä ennestään missään muodossa. Mutta kai tämä tästä pian onneksi muuttuu...

(Rikun cd-ostoksia koskeviin kysymyksiin en valitettavasti osaa ottaa omakohtaisesti kantaa, itse kun olen ostanut kaiken flacceina.)

(Edit: tai ehkä sen verran voisin sanoa Agorasta, että minusta se kyllä on ostamisen arvoinen, mutta toisaalta minun Summertime Bruceni on netistä peräisin oleva mp3-paketti ja virallisen Agoran ostin siis flac-muodossa, eli juuri minun vertailuni sisältää juuri tässä tapauksessa lähtökohtaisen virhemahdollisuuden bootlegin tappioksi. Ja foorumeillahan selitetään, että nämä nugs.netin cd:t ovat oikeasti cd-r:iä, en vain ole tätäkään omin silmin todentanut, vaan vain uskonut, ja ostanut siksi flacceja ja polttanut cd-r:ni itse.)
Viimeksi muokannut Johnny72, 10.02.2015 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5393
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

^^Laitoin kyselyä Springsteen Collector FB-ryhmään. Tähän mennessä oletuksena on ollut, että ovat CDR. Mutta hankitaan nyt lopullinen varmistus asiaan.

Ainakin vuoden 2014 keikat olivat CDRiä.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja mrk »

Oijoi, nyt pitäisi olla herkkua

Mixed from the multitrack reels by Toby Scott at Thrill Hill, January 2015
Mastered by Adam Ayan at Gateway Mastering, February 2015
HD Files are 24 bit / 192 kHz --


Näyttää siltä, että nyt on homma tehty oikein. Agorassa monia närästi se, että kyseessä oli aikoinaan livenä miksattu master-nauha, joka ajettu Plangeant prosessin läpi. Ei siis moniraitanauhoilta miksattu. Periaatteessa siis sama nauha kuin pre-fm buutseilla, mutta ilmeisesti alkuperäinen, eikä kopion kopio. Mielestäni kuulostaa kuitenkin selvästi paremmalta kuin Summertime Bruce ja Agora Night. Tosin, minulla ei ole cd:tä vaan HD-lataus.
Avatar
jjvirta
Mr. Collector
Viestit: 5393
Liittynyt: 09.01.2013 14:38

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja jjvirta »

Agorakin on CDR.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

No nyt kaikki maininnat tästä uudesta myytävästä keikasta ovatkin näköjään kadonneet nugs.netin Bruce-kaupasta, ja myöskään flac-version ostamiseni ei enää näy "ennakkotilauksena" toisin kuin pari tuntia sitten. Kun otetaan huomioon, että näitä myyvä firma on San Franciscossa, jossa kello on 10 tuntia Suomea jäljessä, siellä eletään tätä kirjoittaessani kello kymmentä aamupäivällä, eli jengi lienee ehtinyt töihin. Harmi vain ensimmäinen toimenpide ei näytäkään olleen laittaa keikka serverille sen jo ostaneiden ladattavaksi, vaan vetää koko juttu takaisin. Saapa nähdä, koska tämä tulee julki uudestaan ja miten. Ja saapa nähdä, veloittavatko lopulta luottokorttia. :(

Muoks: Joku Greasy Lakessa näyttäisi kysyneen tilannetta myyjäfirman helpdeskistä ja saaneen anteeksipyyntöjä ja kehotuksen katsoa uudestaan myöhemmin tänään, mutta että kestää vielä ainakin pari tuntia. Meneekin siis vasta huomisen hommiksi tämän kuuntelu.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

No kohtahan tässä ihan riemastuu, kun alkaa tulla entiskäkin vanhempaa matskua. Voisivat keskittyä nyt pari vuoden ajan näiden 1970-luvun keikkojen julkaisuihin. Sitten voitaisiin katsastella parhaita BitUn keikkoja. Ja olisinpa niiiiin onnellinen, jos näin kävisi :D
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

No nyt toimii latauslinkki! Sopivasti Lilyhammer-jakson jälkeen, tässähän pääsee vielä kuuntelemaan illan päätteeksi pari biisiä, vaikka koko keikan läpisoitto saa kyllä odottaa huomista. 8-)
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja Yucca »

jjvirta kirjoitti:Agorakin on CDR.
Erotan LP:n CD:stä, olen siis asiantuntija.

Mutta voisko joku valaista, mikä ero tekee CDR:stä välteltävän. Äänen laatu vai itse fyysisen levyn kesto vai mikä? Olen muutaman levyn tilannut ja saanut, enkä ainakaan äänestä voi valittaa. Jos taas CDRt eivät kestä kunnossa, niin se olisi hyvä tietää, ennen lisäostoksia...
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4940
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: Livelataukset nyt myös cd:llä, arkistot auki + hd-latauk

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Onko joku Parempilaatuinen kuin tämä : http://alldylan.com/today-bruce-springs ... years-ago/" onclick="window.open(this.href);return false;
Minkäs laatuinen on tämä : http://www.amazon.co.uk/Agora-Ballroom- ... roduct_top" onclick="window.open(this.href);return false;
Nim.Merk. Epätietoinen Espoosta
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Vastaa Viestiin