American Beauty -EP

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
mika
Lucky Man
Viestit: 479
Liittynyt: 11.01.2013 15:45

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja mika »

Ainoastaan digitaalisena olen äänitettä kuunnellut, mutta nimibiisi kuulostaa juuri siltä kuin levysoitin vetelisi viimeisiään ja pyörimisnopeus laahaa hieman jäljessä. Kerran jouduin paniikinomaisesti katkaisemaan stereoista virran, kun kuulosti niin pahalta. Eipä ole tätä ennen Brucen kohdalla käynyt.

Seuraavat kolme biisiä on ihan ok. Kaiken kaikkiaan kuitenkin erittäin kiva, että näitä pöytälaatikkobiisejä julkaistaan, kuten aiemminkin ketjussa todettiin.
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Enpä sitte ollu ainoa joka luulli levarinsa hajonneen.
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2991
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Enkä minä.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Janey »

Ei kolise nimibiisi täälläkään suunnalla. Joku taisi täällä taannoin mainita biisin muistuttavan Frankie Fell In Love -rallia, mistä en voi valitettavasti olla eri mieltä. American Beauty on mun mielestä biisin nimenä semmoinen, että siinä on potentiaalia paljon parempaan kuin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos soljuvaan renkutukseen. Onneksi muut biisit on selvästi parempia. Meikäläistä miellyttää erityisesti Mary Mary (joka sai välittömästi aikaan positiivisen "hei, mitäs tämä on?"-reaktion) ja Hey Blue Eyes. Hurry Up Sundown on ihan mukiinmenevä (toiminee tosin livenä paremmin).
It's Bo... boycott time!
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Badlandsista tuli postia RSD-julkaisuista. Ainakin vielä näyttäisi American Beautya olevan saatavilla, kylläkin ylihintaan.
http://shop.badlands.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
Lenny Bruce
Lucky Man
Viestit: 336
Liittynyt: 30.01.2013 22:54

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Lenny Bruce »

Jiihaa!!!Paikallinen levykauppa sai kuin saikin toimitettua American Beautyn. :D
Avatar
Luckyman63
Downbound Train
Viestit: 1395
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Kemi

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Luckyman63 »

Oulun Äxässä näkyy olevan myös myynnissä, joten minäkin sain sen sitten lopulta.
You´ll never walk alone
Avatar
Lenny Bruce
Lucky Man
Viestit: 336
Liittynyt: 30.01.2013 22:54

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Lenny Bruce »

En mä musasta tiedä, mutta kansi on HIENO! :D
Avatar
Lenny Bruce
Lucky Man
Viestit: 336
Liittynyt: 30.01.2013 22:54

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Lenny Bruce »

On se musakin ihan jees. Tykkään myös nimibiisistä, mutta paras on Hurry Up Sundown.
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: American Beauty -EP

Viesti Kirjoittaja Janey »

^^ Meikäläinenkin tykkää kansikuvasta. Tykkäisin siitä tosin vielä enemmän, jos konepellillä istuvan hahmon kasvoista näkyisi edes kapea kaistale. Se, ettei kasvoja näy ollenkaan, tuo hahmoon mun mielestä aavistuksen karmivuutta. Toisaalta se tekee kuvasta jotenkin mielenkiintoisemman ja toimii elementtinä, johon ainakin allekirjoittaneen huomio tehokkaasti kiinnittyy.
It's Bo... boycott time!
Vastaa Viestiin