High hopes 14.1.2014

Kaikki Brucen julkaisut, sekä levytykset että DVD:t
Dan Tucker
Drive All Night
Viestit: 1779
Liittynyt: 11.01.2013 12:54

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Dan Tucker »

Odotan perjantaita ja kuuntelen rauhassa. Olen kuullut vaan kaksi biisi eli ninibiisin ja "Just like fire would ". Malttia ystävät :)
"Loose Ends In The Land Of Hope And Dreams 31.7. 2012"
Avatar
Johnny72
Drive All Night
Viestit: 1948
Liittynyt: 11.01.2013 12:40

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Johnny72 »

Pari päivää olen nyt tätä streamia kuunnellut minäkin vaihtelevin tavoin ja päätynyt nyt tänään siihen, että hyppään suurimmalla osalla kuuntelukerroista muutamat biisit suosiolla yli. Nimibiisin esimerkiksi, ja on niitä pari muutakin. Joistakin sen sijaan pidän paljonkin, ja aivan kärkipäätä ovat täälläkin Hunter of Invisible Game ja Down in the Hole. This Is Your Sword ja The Wall tuntuvat myös tehoavan minuun, mutteivät niin vahvasti kuin kaksi ensin mainittua. Vanhoista tutuista ja/tai lainatuista American Skin ja Dream Baby Dream ovat mielestäni onnistuneita versioita ja erittäin tervetulleita tällä levyllä. The Ghost of Tom Joadin uutta versiota vielä hieman sulattelen, mutten missään tapauksessa sen ylitse hyppää.

Kokonaisuutena levy tuntuu hieman epätasaiselta, mutta kuuntelussa aivan selkeästi kasvavalta. Juuri nyt olen sitä mieltä, ettei levy yllä ainakaan vielä minun kirjoissani Wrecking Ballin varsin korkealle tasolle (WB on kehittynyt ja kasvanut juuri minulle hyvinkin tärkeäksi levyksi!), mutta pärjää hyvinkin WOAD:ille; The Magiciin en osaa tätä vielä oikein reilusti ja tasapuolisesti verrata, mutta parin viikon päästä varmasti jo osaan. :)
americanskin
Born To Run
Viestit: 33
Liittynyt: 02.04.2013 17:24

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja americanskin »

Frankie Fell in Love levyn selkeä kohokohta Hunter of Invisible Game:n ja The Wallin kanssa.
Viimeksi muokannut americanskin, 08.01.2014 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä on täynnä kommervenkkejä
Teenagediplomat
Born To Run
Viestit: 41
Liittynyt: 02.04.2013 19:28

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Teenagediplomat »

Helt ok skiva. American skin kan börja packa upp. High hopes är lika tveksamt som kåndisen på Mackes kanot efter en varm vinter. The Wall was too high as you can see. No matter how Bruce tried, he could not break free. And the worms ate into Toms brain. Frankie Fell in love är skivans TEETTI. KÄNNI!!!!
Sköt om dig
cortinaGT
The Wind and the Rain
Viestit: 2495
Liittynyt: 11.01.2013 15:49
Paikkakunta: Kiikoinen, Suur-Vammala

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja cortinaGT »

Mielenkiintoisesti jakaantuu tykkäämiset ja skippaamiset kokolailla kaikkien biisien kesken! Yhä poikuus tallella tulevan uutuuden suhteen. Itselleni kolisi Magic kyllä paljon WB & WOAD paremmin. CDON oli äsken laittanut meilin että CD+DVD pakattu ja lähetetty. :D Viipyy tietty kokonaisen viikon matkalla...
Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Avatar
THE Badlands Man
Police Of Rock 'n' Roll
Viestit: 4919
Liittynyt: 20.07.2013 14:48

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja THE Badlands Man »

Rodnik kirjoitti:Kuuntelin Novan streamista High Hopes levyn. En vielä tässä vaiheessa osaa sanoa, mitkä kappaleista ovat suosikkejani - vaatii useamman kuuntelun ja sanojen kanssa. Levyllä on toki monta vanhaa tuttua biisiä.

Tilasin levyn joulukuun alussa Amazonista, koska alunperin kirjoitettiin että vain sieltä saa levyn CD / DVD yhdistelmän. Jopa Backstreets Outskirts Dispatch uutiskirje suositteli 25.11. Tilaamaan Amazonilta, vain sieltä saisi"Amazon Bonus Limited Edition" levyn!

Amazonin tilausvahvistus kertoo toimituspäiväksi Feb 7-27 välillä. Nyt kuitenkin mainostetaan, että Suomestakin saa CD/DVD yhdistelmän! En jää odottelemaan levyä helmikuuhun asti. Tämä Novan stream jatkuu kaiketi vain julkaisupäivään asti. Sitten täytynee jatkaa vaikka Spotifyllä. Mulla tosin on vain ilmainen versio, joka sallii puhelimessa vain satunnaissoiton mainoksilla höystettynä. Täytyy vaihtaa se koekäyttöön täysversioksi. En ole tällaisten spotifyiden ystävä. Spotifyllä kuuntelen yleensä artisteja, joilta en omista koko tuotantoa. Esim. Neil Young, Tom Petty...

Kaiken Brucen musiikin haluan oikeina levyinä. Mielellään Limited edition / Bonus ym. Version jos sellainen on tarjolla! Tähän asti olen hankkinut omat Bruce levyni aina julkaisupäivänä vuodesta -86 LIVE 1975-85 levystä alkaen!

Onko tietoa, onko levy ladattavissa julkaisupäivänä mp3 versiona? Muutamista Dylanin levyistä olen saanut julkaisupäivänä latauslinkin ja Limited edition levypaketti on tullut sitten joskus kun on Amerikasta ehtinyt.
Noista "Limited Edition" lässytyksistä sen verran ,että Vuonna 1993 ilmestyi CD, Bruce Springsteen : In Concert / MTV unPlugged ,Limited Edition 1993 European Tour (01-473860-10) <--Tarrassa olevat numerot. Ja kyseistä CDtä saa Edelleen "lähes" joka maitokaupasta! Että sen verran Rajoitettuja nämä "Harvisaisuudet" ovat. (Ei ole luuttavasti valmistettu kuin muutama 1000000 sibaletta ,eli kannattaa pitää kiirusta jos aikoo moisia keräily kappaleita hyllyjensä täytteeksi saada ,hopi hopi.......................)
-Eka keikka 8/5 1981 Stockholm ......Vika keikka 25/5 2016 Manchester ja viä EddyHate stadium
-Hantta - Tampereelta Nääs.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Eniten meikäläistä häiritsee levyn "hajanaisuus", nimenomaan soundillisesti ja tyylillisesti. Esim. High Hopesin moderni soundimaailma iskee energiat ylös, sitten tuleekin Harry's Place, joka vetää energiat alas nimenomaan soundien suhteen. American Skinistä olin eniten huolissani, mutta se on varsin hyvä versio. Hyviä yksittäisiä raitoja löytyy, mutta kokonaisuus ei tosiaankaan ole suurempi kuin osiensa summa.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja mrk »

Harry's Place on kyllä todella oudossa paikassa (voisi olla pois koko levyltä). Kuin jonkun huonon 80-lukulaisen poliisisarjan soundtrackilta, hengaillaan vähän pimeillä kujilla, jossa sellainen stereotyyppinen pahisjengi hengailee, juustoinen foni kuorruttaa tunnelman.
Avatar
JaSu
Drive All Night
Viestit: 1585
Liittynyt: 19.03.2013 11:29
Paikkakunta: Lieto

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja JaSu »

Juurikin näin mrk. Heti ekaksi tuli jonkin kasaripollarisarjan tunnari mieleen. En muista mikä. Vähän on Miami Vicea. Joku yhdisti Harry's Placen temaattisesti Murder Inciin, mikä tietenkin pätee. Musiikillisesti näitä kahta ei voi verrata.

Ihan kuin Bruce olisi ihan läpällä heittänyt sen siihen kohtaan. Täytyy sillä joku funktio olla.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
Avatar
Teemu
Pilgrim Supreme
Viestit: 890
Liittynyt: 10.01.2013 8:14

Re: High hopes 14.1.2014

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Joo, aika jännä ratkaisu laittaa levyn kaksi huonointa biisiä heti kärkeen. Muuten olen kyllä sitä mieltä, että levy toimii nimenomaan kokonaisuutena paremmin, kuin yksittäisiä biisejä kuuntelemalla. Muutama biisi (mm. juurikin tuo Harry's) kärsii vanhahtavista tuotannollisista ratkaisuista. Liekkö tuo Aniello nyt sitten kumminkaan mies paikallaan.
Take 'Em As They Come
Vastaa Viestiin