Hs NYT liite tänään

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
lassi61
Growin' Up
Viestit: 73
Liittynyt: 15.01.2013 7:37

Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja lassi61 »

Ruotsissa Pomokin on parempi
kolumni sivulla 7 kirjoittajana soittolistanlaatija Laura Friman.

SURKEA TARINA käykkää lukemassa ja laittakaa palautetta nyt@hs.fi.

T: Lassi
Avatar
Sausage Finger
Jack Of All Trades
Viestit: 244
Liittynyt: 11.01.2013 13:22
Paikkakunta: Kyrsälä

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja Sausage Finger »

lassi61 kirjoitti:Ruotsissa Pomokin on parempi
kolumni sivulla 7 kirjoittajana soittolistanlaatija Laura Friman.

SURKEA TARINA käykkää lukemassa ja laittakaa palautetta nyt@hs.fi.

T: Lassi
Vähänlaisesti oli tosiaan Lauralla sanottavaa. Ei ollut varmaan saanut lupaa tehdä Hesarin varsinaista juttua Suomen keikoista, niin purki sen vuoksi harmistustaan... tai sit se on ruåtsalainen vakooja :roll:
Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja rane »

voi v mikä juttu :cry:

Pistin kommettia kehiin http://nyt.fi/20130524-kolumni-kaikki-o ... _iNytboksi" onclick="window.open(this.href);return false;

"jaa, olin kyllä 2x Solnassa ja 2x Turussa Bruce keikoilla ja kyllä Turun keikat vaan oli parempia, jos niitä nyt kannattaa vertailla. Mä en kyllä keikkojen vertailussa käytä kriteerinä Bajamajojen määrää ja olutjonon pituutta, mutta tapansa kullakin."
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2073
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja kekko »

Olipa suorastaan huono kirjoitus. Riippumatta siitä tykkääkö Springsteenistä vai ei. Jätin minäkin kommentin, en tiennyt että NYT:n taso on nykyään näin huono.
It ain't no sin to be glad you're alive
masa
Jack Of All Trades
Viestit: 103
Liittynyt: 11.01.2013 23:55
Paikkakunta: Tampere

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja masa »

Otsikon perusteella meinasin jo että nyt Hesaria ostamaan heti, mutta plääh negatiisista läppändeerosta jälleen "kolumnissa". Ei nosta fiilistä kyllä moinen heittely ja Hesarin hyvä profiili sai kyllä NYT märän pyyhkeen päin pläsiä. Buuuuuuuu.
no retreat baby no surrender
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja heikki o »

kekko kirjoitti:Olipa suorastaan huono kirjoitus. Riippumatta siitä tykkääkö Springsteenistä vai ei. Jätin minäkin kommentin, en tiennyt että NYT:n taso on nykyään näin huono.
Onko NYTissä joskus ollut jotain tasoa? Kylläkin viimeisen uudistuksen jälkeen entistäkin huonompi.
Yucca
Factory
Viestit: 609
Liittynyt: 11.01.2013 11:14
Paikkakunta: Lappeenranta - njet parkering

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Keikkakulttuuriahan tuo siinä vertaili, eikä niinkään varsinaisesti niitä Brucen keikkoja, jotka olivat siinä vaan esimerkkeinä.

Keikkakulttuuri yleisesti ON Ruotsissa parempaa, sitä ei käy kieltäminen.

Joten jäitä hattuun. Se oliko jompi kumpi Turun keikka parempi tai huonompi kuin joku kolmesta Solnan keikasta menee vähän subjektiivisemmaksi ja syvemmälle kuin mitä tossa jutussa kirjoittaja tavoitteli. Itse näin kaikki viisi keikka, mutta en edes tunne tarvetta niitä mihinkään järjestykseen pistää.

Ruotsissa jääkiekkokin on parempaa... ei ainostaaan Pomo.
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Yucca kirjoitti:Keikkakulttuuriahan tuo siinä vertaili, eikä niinkään varsinaisesti niitä Brucen keikkoja, jotka olivat siinä vaan esimerkkeinä.

Keikkakulttuuri yleisesti ON Ruotsissa parempaa, sitä ei käy kieltäminen.

Joten jäitä hattuun. Se oliko jompi kumpi Turun keikka parempi tai huonompi kuin joku kolmesta Solnan keikasta menee vähän subjektiivisemmaksi ja syvemmälle kuin mitä tossa jutussa kirjoittaja tavoitteli. Itse näin kaikki viisi keikka, mutta en edes tunne tarvetta niitä mihinkään järjestykseen pistää.

Ruotsissa jääkiekkokin on parempaa... ei ainostaaan Pomo.
Toisaalta, jos kulttuurin kriteerinä on se, että olutta saa joka paikasta helposti, niin sen kulttuurin saa pitää lahden toisella puolella ihan vapaasti minun puolestani.
Jenni
Gypsy Biker
Viestit: 878
Liittynyt: 11.01.2013 15:28

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja Jenni »

heikki o kirjoitti:
Yucca kirjoitti:Keikkakulttuuriahan tuo siinä vertaili, eikä niinkään varsinaisesti niitä Brucen keikkoja, jotka olivat siinä vaan esimerkkeinä.

Keikkakulttuuri yleisesti ON Ruotsissa parempaa, sitä ei käy kieltäminen.

Joten jäitä hattuun. Se oliko jompi kumpi Turun keikka parempi tai huonompi kuin joku kolmesta Solnan keikasta menee vähän subjektiivisemmaksi ja syvemmälle kuin mitä tossa jutussa kirjoittaja tavoitteli. Itse näin kaikki viisi keikka, mutta en edes tunne tarvetta niitä mihinkään järjestykseen pistää.

Ruotsissa jääkiekkokin on parempaa... ei ainostaaan Pomo.
Toisaalta, jos kulttuurin kriteerinä on se, että olutta saa joka paikasta helposti, niin sen kulttuurin saa pitää lahden toisella puolella ihan vapaasti minun puolestani.
Kyllä!
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Hs NYT liite tänään

Viesti Kirjoittaja rane »

Niin ja mitä valtakunnan merkitystä sillä on yhtään mihinkään josko jäjestymiehet hymyilee vaiko ei? Ihan yksi hailee ainakin mulle kun keikalle menen. Mutta meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle ja osa eksyy eikä koskaan löydä asemaa. Mun mielestä tuo kirjoitus oli tuota jälkimmäistä osastoa. Eli ei yhtään mistään kotoisin, täysin tyhjänpäiväinen ottaen huomioon mitä muuta palstanpitäjä olisi voinut aiheesta kirjoitaa....
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Vastaa Viestiin