Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Tuoreet lehtijutut, nettijutut, tv-esiintymiset ym.
Rita
Born To Run
Viestit: 19
Liittynyt: 11.01.2013 17:24

Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja Rita »

"Amerikkalaisen rockin legenda Bruce Springsteen täyttää syyskuun 23. päivä 70 vuotta. Sunnuntaina Radio Suomessa juhlistetaan lukemattomien suomalaistenkin suosikin tasavuosia kolmituntisella teemaillalla."

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/09/1 ... 8iY4rn6JiY
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja Janey »

Oi, tämä pitää ehdottomasti kuunnella! Kiitos vinkistä! Täytyypä miettiä myös tarinaa kerrottavaksi lähetystä varten...

Selvennyksenä, että teemailta siis su 22.9., varsinaista juhlapäivää edeltävänä iltana (otsikon päivämäärä olisi hyvä korjata).
It's Bo... boycott time!
Avatar
teromk
Travelin' Man
Viestit: 2699
Liittynyt: 10.01.2013 8:17
Paikkakunta: Tampere Rock City

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja teromk »

^ Hyvä pointti Janey. Korjasin otsikon. Ja kuuntelulla ollaan myös täällä ensi sunnuntaina.
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja Janey »

^ Hyvä juttu, kiitos!

Nyt kaikki osallistumaan, että saadaan lähetykseen mielenkiintoista tarinointia!
It's Bo... boycott time!
Jukka K
Jack Of All Trades
Viestit: 209
Liittynyt: 12.01.2013 11:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja Jukka K »

Moi,
joo tällanen pläjäys on tulossa. Oon tässä ohjelmassa toinen toimittaja, joka juttelee ohjelmaan soittajien kanssa Bruce-jutuista. Toinen ja oikea musatoimittaja ohjelmassa on Pasi Hiihtola.

Osallistua voi maililla Radio Suomen sivulta löytyvän sähköpostin kautta. Keikkamuistoja, muistoja Brucesta, bändistä, siitä milloin ja missä Bruce ekoja kertoja kolahti isosti ym. kovasti ohjelmaan kaivataan.

Erityisen mukavaa olisi saada THL:läisten diehardien muistoja vuosien varrelta ulkomailta ja Suomesta mukaan ohjelmaan. Ja aivan huippua olis tietty saada myös THL: n jengin Jenkki-keikkakokemuksia muistoineen/hehkutuksineen aina Broadwaytä myöten.

Jos ette jaksa kirjoittaa Radio Suomen sivuille maileja ja puhelinnumeroa mukaan, niin mulle voi laittaa mailia muistoista lyhkäsestikin ja puhelinnumeron mukaan, niin soittelen pe tai la takas ja välitän viestit sit ohjelman tuottajalle.

Mun sähköposti on jukka.kuosmanen”at”yle.fi

Tutut vanhat mahtavat THL:äiset diehardit, tulkaa siis messiin jakamaan Bruce-muistoja!!
Avatar
Janey
Downbound Train
Viestit: 1353
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja Janey »

Tarinaa lähetetty nettilomakkeen kautta, eli mukana ollaan!
It's Bo... boycott time!
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja heikki o »

Kiitokset ohjelmasta. Viihdyttävää kuunneltavaa ja Tero Liete vielä jatkaa teeman parissa. Lassin kanssa näköjään ollaan tarkalleen samassa lukemassa eli 55.
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2987
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Hieno ohjelma oli! Ja Teron jatkot olivat ratkiriemukkaat. Kiva, että joku oli toivonut kappaletta The Wish, josta olen aina tykännyt. Jos olisin ääneen päässyt, olisi kai pyytänyt Shut Out the Lightiä. Ettei ihan greatest hits -kamaa.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Avatar
heikki o
Moonlight motel
Viestit: 2029
Liittynyt: 09.01.2013 16:09
Paikkakunta: Maalla

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja heikki o »

None but the brave oli pitkästä aikaa ihan loistava veto.
Avatar
Rodnik
Born To Run
Viestit: 7
Liittynyt: 28.01.2013 14:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: Teemalähetys Radio Suomessa 22.9.

Viesti Kirjoittaja Rodnik »

heikki o kirjoitti: 22.09.2019 22:20 None but the brave oli pitkästä aikaa ihan loistava veto.
Se oli mun valinta. Täytin eilen nettilomakkeen, jossa muistelin 90-luvun alun kasetinvaihtoharrastustani. Silloin vaihtelin live keikkoja ja toki pääsin käsiksi myös Darkness, River ja BITUSA outtakeihin. Mulla oli jo silloin kasetilla tämä biisi ja tykkäsin siitä kovasti. BITUSA outtake joukossa oli muitakin tosi hyviä kuten Frankie ja My love will not let you down.

Tänään pelkäsin/toivoin, että minulle soitetaan. Kuuntelin oman pätkäni Areenasta ja ei se kokonaisuutena niin huonosti mennyt. Voin ilmoittaa, että: Äiti olin radiossa! :D
The stars have faded, the sky is still
Sun's in the heavens and a new day is rising
Vastaa Viestiin