Jake Clemons

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Avatar
tillie
Lucky Man
Viestit: 307
Liittynyt: 30.09.2013 12:30

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja tillie »

Hei, vautsi :D täähän olis hauskaa jos joku onnistuis saamaan ton "kotikonsertin"!
"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Mä nii-in tulen sekä Kekon että Mikan olkkarikeikoille kuokkimaan. Ja näyttipä länsirajan väärältä puolelta oleva foorumilainen xbrother myös hakeneen keikkaa, eli sinne kans. Tulee hyvä keikkasyksy!
57th Street
Born To Run
Viestit: 13
Liittynyt: 01.02.2014 17:38

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja 57th Street »

Olis kyllä mahtavaa jos tollainen Jaken kotikonsertti saatais tänne :D
"But the stars are burnin' bright like some mystery uncovered
I'll keep movin' through the dark with you in my heart
My blood brother"
Laura
Queen of the Supermarket
Viestit: 986
Liittynyt: 11.01.2013 11:27

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Laura »

Tässähän pitäisi olla jo kahdessa paikassa jonottamassa yhtä aikaa kotikeikoille kuokkimaan :D
I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
Riku
Photographer
Viestit: 841
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Riku »

Hakekaa silti mahdollisimman moni keikkaa niin saadaan painetta sinne päin ja ainakin yksi keikka Suomeenkin.
Mä haen myös keikkaa. Meillä olisi kriteerit täyttävä paikka Stadissa. Joten tervetuloa sitten jos hyvin käy. Jonottaa ei saa kuin kaksi tuntia ennen ;)
nimim. lähden nyt siivoamaan että kehtaa lähettää kuvat...
Avatar
Salla
Downbound Train
Viestit: 1084
Liittynyt: 13.01.2013 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Salla »

Pistin myös hakemusta menemään. Tai se oli enemmänkin "Hei, täällä olisi musiikin suuria ystäviä ja aidosti hyviä ihmisiä, come over" - tyylinen viesti. Kuitenkin, nyt vaan älämölöä ja painetta sinne Suomen suunnalta!
Tonight I'll be on that hill 'cause I can't stop
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Mä laitoin jo muutama päivä sitten Jakelle en osallistumista kisaan, mutta muuten vain kutsun vaikka meille päivälliselle. No jos meidän olkkarista kantaisi ulos pari tietokonetta pöytineen, toisen akvaarion, osan kirjahyllyistä ja tuon mun miehen, niin toki tänne mahtuis 40 seisomaan tiukasti mutta en silti osallistu. Landella (ikivanha maalaistalo) olisi tilaa ja mietin jo hetken aikaa sen paikan ilmoittamista, mutta kun siellä ei ole lämmitystä tai sisävessaa, eikä tiedä mihin aikaan syksyllä nämä keikat olisi. Mutta laittakaa te kaverit hakemuksia, mä tulen kyllä keikalle!
Sandy
Factory
Viestit: 731
Liittynyt: 11.01.2013 11:35
Paikkakunta: Loimaa

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Sandy »

Hakemus laitettu. Eikös Loimaan nyt luulis olevan Jaken mielestä niin eksoottinen paikka, että tänne keikka napsahtaa? Eikä meille niin mahdoton oo tulla. Autolla Helsingistä kaksi tuntia, Turusta yksi ja Tampereelta vähän reilu tunti. Tervetuloa 
the dope's that there's still hope
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

mika kirjoitti:Täytyypäs laittaa tänään hakemus menemään. Vanhaan maalaistupaan mahtuisi helposti satakin vierasta. :D
Jos paikan ulkonäkö yhtään vaikuttaa, niin ne kuvat mitä mä olen nähnyt, niin tää on aikas korkealla voittaja ehdokkaista :) (irtosko tällä nuoleskelulla pari lippua :P )
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Liisa S kirjoitti:Mä laitoin jo muutama päivä sitten Jakelle en osallistumista kisaan, mutta muuten vain kutsun vaikka meille päivälliselle. No jos meidän olkkarista kantaisi ulos pari tietokonetta pöytineen, toisen akvaarion, osan kirjahyllyistä ja tuon mun miehen, niin toki tänne mahtuis 40 seisomaan tiukasti mutta en silti osallistu. Landella (ikivanha maalaistalo) olisi tilaa ja mietin jo hetken aikaa sen paikan ilmoittamista, mutta kun siellä ei ole lämmitystä tai sisävessaa, eikä tiedä mihin aikaan syksyllä nämä keikat olisi. Mutta laittakaa te kaverit hakemuksia, mä tulen kyllä keikalle!
Tarpeeksi kun on porukkaa ja hyvä tunnelma niin ei muuta lämmitystä tarvikaan :P Ja huussi on vaan eksotiikkaa. ja luulempa että tämän paikan sijainti olis meikäläiselle edullinen??? No, meilläkin olis kyllä suht tilava olkkari/ruokahuone ja vielä keittiöstäkin suora näkymä olkkariin :roll: Milloinkas se DL olikaan? Ja Ouluhan on ihan keskeinen paikka = capital of northern scandinavia :lol:
Vastaa Viestiin