Jake Clemons

Vapaata keskustelua Brucea, hänen musiikkiaan tai muita bändiläisiä sivuten
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

Sandy kirjoitti:^Se vilahti coverfotona mutta on nyt vedetty pois. Meni jotakuinkin näin:

Italiassa kolme keikkaa, Suomi 2, Tanska 1, Saksa 2, Hollanti 2 ja Belgia 2.

Aikavälillä 7.- 25. syyskuuta
Huh upeita! Saiskohan Tuusulaan lippua... Keravalta ei oo pitkä matka :)
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Wendy
Honky Tonk Woman
Viestit: 105
Liittynyt: 11.01.2013 18:27

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Aika nopeesti tuo lipunmyynti alkaa... Olen itse tien päällä tämän päivän, toki online, mutta vain puhelimen päässä. Kun tietäisi edes MONTA lippua saa myydä, niin voisi heti plänätä jotain... Yksi hosteista oli laittanut viestiä JC Managementille kuvan ilmestyttä Jaken sivulle. Lupasivat tietoa piakkoin. Katsellaan...
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Mä taidan luovuttaa jo tässä vaiheessa. En nyt satu omistamaan edelleenkään luottokorttia. Jos nyt sattuu niin että noita saa tilata useamman niin voisiko joku yrittää useampaa lippua tarve kun olis vaatimaton 4 lippua (kaikki 4 ollaan siis foorumilaisia Minä, Tuija, SunnaSanna, ja Maarit) mielellään tuusulan keikalle. en edes ole jaksanut mennä Jaken sivuille katsomaan miten tuo juttu toimii.
kekko
Mr. Podcast
Viestit: 2076
Liittynyt: 11.01.2013 12:14
Paikkakunta: Turku

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja kekko »

4 lippua per hlö on ostorajoitus, lipun hinta 20 taalaa (liekö sitten 20 euroa?). Tässä oikeastaan kaikki tieto mitä minulla on.
It ain't no sin to be glad you're alive
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

"STEP 5 The host can have up to 5 additional free tickets for the show. If you have other friends who want to come to the show you can direct them to the link to buy tickets on-line."

Jaken sivuilla oli siinä alkuperäsessä viestissä sanottu lippujen myynnistä noin. Sanokaapa paremmin ameriikkaa ymmärtävät tarkottaako tuo sitä, että houstilla on kuitenkin joku ohituskaistalinkki jaettavaksi kavereilleen vai ohjautuuko tuo vain tuonne yleiseen lipunmyyntiin?

Onkos muuten missään ollu mainintaa kellonajasta milloin lippuja aletaan kaupata tuolloin maanantaina?

Hienoa, että saatiin 2 keikkaa Suomeen!! Lippupaniikkia pukkaa :shock:
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

41 shots kirjoitti:Mä taidan luovuttaa jo tässä vaiheessa. En nyt satu omistamaan edelleenkään luottokorttia. Jos nyt sattuu niin että noita saa tilata useamman niin voisiko joku yrittää useampaa lippua tarve kun olis vaatimaton 4 lippua (kaikki 4 ollaan siis foorumilaisia Minä, Tuija, SunnaSanna, ja Maarit) mielellään tuusulan keikalle. en edes ole jaksanut mennä Jaken sivuille katsomaan miten tuo juttu toimii.
Mä tarviisin itse 2 lippua, mutta jos jostain kumman syystä pääsen ostovaiheeseen läpi, ostan tietysti kaikki saatavilla olevat 4 lippua. Eli 2 voisi olla saatavilla...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Avatar
41 shots
Chaos Without Prophecy
Viestit: 1697
Liittynyt: 10.01.2013 8:43
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja 41 shots »

Päivänsäde kirjoitti:
41 shots kirjoitti:Mä taidan luovuttaa jo tässä vaiheessa. En nyt satu omistamaan edelleenkään luottokorttia. Jos nyt sattuu niin että noita saa tilata useamman niin voisiko joku yrittää useampaa lippua tarve kun olis vaatimaton 4 lippua (kaikki 4 ollaan siis foorumilaisia Minä, Tuija, SunnaSanna, ja Maarit) mielellään tuusulan keikalle. en edes ole jaksanut mennä Jaken sivuille katsomaan miten tuo juttu toimii.
Mä tarviisin itse 2 lippua, mutta jos jostain kumman syystä pääsen ostovaiheeseen läpi, ostan tietysti kaikki saatavilla olevat 4 lippua. Eli 2 voisi olla saatavilla...
laitan yvtä.. :)
Bowmore
Mr Tongue Twister
Viestit: 2992
Liittynyt: 11.01.2013 14:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Bowmore »

Minusta tuo yllä oleva amerikka tarkoittaa sitä, että isäntä saa viisi ylimääräistä ilmaista lippua kavereilleen, mutta muut tutut saavat kääntyä normaalin verkkokaupan puoleen. Ei siinä ainakaan suoraan mainita mitään kaverien ohituskaistaa. Vai tulkitseeko joku tuon toisin? En ole lukenut mitään muuta aiheeseen liittyvää, joten saattoi jokin viittaus mennä ohi.
Wanna change my clothes, my hair, my face
Marlai
Growin' Up
Viestit: 77
Liittynyt: 28.07.2013 10:49

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja Marlai »

Vau! Onpahan upea juttu, onnittelut asianomaisille! Ei ihan kaikkien vieraskirjoista tällaisia nimiä löydykään ;) (ja vieraskirjoista tuli mieleeni oiva lahjaidea Jakelle sen korun/huivin tms. kylkeen. Eikö semmonen vieraskirja olisi ihan hauska muisto, siihen voisi kaikki paikalla olleet raapustaa terveisensä ja kiitoksensa illan artistille?)
Itse en taida viitsiä edes haaveilla pääseväni näihin bileisiin... Mutta te jotka pääsette, niin muistakaahan kutsua kaveri Helsingin kemuihin!
Avatar
tillie
Lucky Man
Viestit: 307
Liittynyt: 30.09.2013 12:30

Re: Jake Clemons

Viesti Kirjoittaja tillie »

^^Joo, näin mäkin ymmärsin, että 4kpl per henkilö, ja niitä ei saa myydä eteenpäin eli pitää ilmeisesti sitten kirjata heti oikeat nimet lipuille tai liikkua jotenkin samassa ryhmässä sisälle..
"For the ones who had a notion -
A notion deep inside -
That it ain't no sin to be glad you're alive."
Vastaa Viestiin