24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja rane »

kaikesta sitä voi näköjään hernetta vetään nenään http://www.nme.com/news/kaiser-chiefs/68792" onclick="window.open(this.href);return false;
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Niin, on se sitten ihme, että tuollainen megabändi... Kaiserwurst vai mikä olikaan, jää sellaisten tuntemattomien nimien kuin Elton John ja Bruce Springsteen jalkoihin :o
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Todella mieleenkiintoinen paikka, jos tuonne pääsee, lienee paras konserttisali missä olen ollut.
  • every spectator a perfect view of centre stage regardless of the seat location: every seat will be the best seat in the house
  • a maximum distance from centre stage of 68 metres as opposed to 95-110 metres at traditional arenas
  • the best acoustic experience of any large arena venue in the country
Ja teille seisojille ;) :

How many standing spaces will the Leeds Arena have?
The Leeds Arena will have space for between 3,000-4,000 standing spectators at events. Retractable seats will be removed to create a large standing area that will create a great atmosphere at concerts and other major events.

Ja pari havainnekuvaa:

Kuva
Kuva
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja rane »

^ niin, ja kyllähän tuollainen on esiintyjillekin optimi mesta. Jostain luin että Bruce oli nimenomaan tahtonut tulla tuonne.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

rane kirjoitti:^ niin, ja kyllähän tuollainen on esiintyjillekin optimi mesta. Jostain luin että Bruce oli nimenomaan tahtonut tulla tuonne.
No sitten mäkin haluun entistä enemmän tonne!!! Huomasin tänään kartasta, että mun hotellini on n. 200m päässä hallista :lol:
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja rane »

rane kirjoitti:Jostain luin että Bruce oli nimenomaan tahtonut tulla tuonne.
tässä se juttu http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-leeds-21503837" onclick="window.open(this.href);return false;

"Springsteen made a "special request" to try out the 13,500-seat arena in a one-off show as part of his Wrecking Ball world tour, the council said."
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Avatar
Ile
Saved by rock'n'roll
Viestit: 2362
Liittynyt: 10.01.2013 9:12
Paikkakunta: Turku

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja Ile »

Joo, kyllä tää täytyy nyt ottaa matkakohteeksi. Samalla ratkeaa se ns. paitaongelma. Enää pitäisi lippu saada.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Avatar
Liisa S
Daydream Believer
Viestit: 4206
Liittynyt: 09.01.2013 16:57
Paikkakunta: Espoo

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Ile kirjoitti:Enää pitäisi lippu saada.
Mä komppaan. varsinkin kun Ile on se, jonka mä nakitin hankkimaan sitä lippua samalla mullekin... Emmää siis sisahallikeikoille edes sen kummemmin halua, mutta kun mä haluan keikalle ja kesällä!
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Liisa S kirjoitti:
Ile kirjoitti:Enää pitäisi lippu saada.
Mä komppaan. varsinkin kun Ile on se, jonka mä nakitin hankkimaan sitä lippua samalla mullekin... Emmää siis sisahallikeikoille edes sen kummemmin halua, mutta kun mä haluan keikalle ja kesällä!
Kaupunki näyttää englantilaiseksi ihan sivistyneeltä (sori, inhoan yleensä brittejä, talot värittömiä, luokkajaottelu heijastuu niin voimaakkaasti historian puolelta, eivät suostu käyttämään metrijärjestelmää yms.), olen hotelliin hyvin onnellinen (kaksi yötä vain 170 euroa ja hotelli on kuitenkin **** mukavuuksineen, mukana tossa hinnassa aamiaiset, hotellissa naminami-menun sisältävä ravintola jne), lennän varmaan Manchesteriin (lentokentältä junalla muistaakseni puolitoista tuntia Leedsiin) ja keikan jälkeen sitten Dubliniin->Kilkennyyn... Vielä kun sen lipun saisi ja hyvän paikankin. Toisaalta kai kauimmalta paikalta lavalle on 68m, joten ei siellä juuri huonoja paikkoja ole.

Samaa mieltä Liisa: kyllä pitää Bruce nähdä kesälläkin ja mieluummin juuri kiertueen lopussa. Viimekin vuonna ero alkupään keikkojen ja loppupään keikkojen välillä oli huima.
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: 24.07.2013 Leeds Arena, Leeds, England

Viesti Kirjoittaja leena »

KaSTown kirjoitti:
Liisa S kirjoitti:
Ile kirjoitti:Enää pitäisi lippu saada.
Mä komppaan. varsinkin kun Ile on se, jonka mä nakitin hankkimaan sitä lippua samalla mullekin... Emmää siis sisahallikeikoille edes sen kummemmin halua, mutta kun mä haluan keikalle ja kesällä!
Kaupunki näyttää englantilaiseksi ihan sivistyneeltä (sori, inhoan yleensä brittejä, talot värittömiä, luokkajaottelu heijastuu niin voimaakkaasti historian puolelta, eivät suostu käyttämään metrijärjestelmää yms.), olen hotelliin hyvin onnellinen (kaksi yötä vain 170 euroa ja hotelli on kuitenkin **** mukavuuksineen, mukana tossa hinnassa aamiaiset, hotellissa naminami-menun sisältävä ravintola jne), lennän varmaan Manchesteriin (lentokentältä junalla muistaakseni puolitoista tuntia Leedsiin) ja keikan jälkeen sitten Dubliniin->Kilkennyyn... Vielä kun sen lipun saisi ja hyvän paikankin. Toisaalta kai kauimmalta paikalta lavalle on 68m, joten ei siellä juuri huonoja paikkoja ole.

Samaa mieltä Liisa: kyllä pitää Bruce nähdä kesälläkin ja mieluummin juuri kiertueen lopussa. Viimekin vuonna ero alkupään keikkojen ja loppupään keikkojen välillä oli huima.
Ei mä en kestä.... tonnehan on ilmeisesti pakko päästä. No ei, pakkohan ei ole kuin kuolla, mutta tonne on melkein yhtä pakko päästä.
Mutta mistä ja miten onnistuu liput saamaan - noi voi mennä aika nopeasti?
Vastaa Viestiin