Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Kirsberry
Jack Of All Trades
Viestit: 153
Liittynyt: 11.01.2013 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Kirsberry »

Sandy kirjoitti:Siis nyt kyl: mulla oli booking:in kautta kolme erillistä yötä varattu Göteborgiin,Scandic Opalen. Äsken puhelin piippaili ja katsoin että mitäs viestiä pukkaa. Booking on peruuttanut ne mun varaukset! Onks ne tehneet päällekkäisiä varauksia ja nyt osa heitellään ulos? Vai oisko noi pitänyt vielä jotenkin vahvistaa, vaikka varausvahvustus oli jo tullut? Ei ainakaan ennen oo tarvinnut. Olisin nyt aika paljon enemmän ärsyyntynyt, ellei olis varauksessa myös huone Göteborg Hostellista. Tunteeko joku muuten, millanen paikka toi on?

Edit:onko tää oikea ketju tälle, siirtäkkee johonkin muualle, jos väärässä paikassa
Varasin juuri tuohon opaaliin. Piti maksaa 10 % varausmaksua. Nyt on kuitenkin niin varmaa tietoa, että maksoin sen. Eli kokeile uudelleen.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja mrk »

Ennen kuin varaatte mitään sitovampaa niin Scandicit on blokattu yli viikon pätkälle. Eli ei ole varmaa, että mahdolliset keikat osuvat nätisti juhannusviikonlopulle, vaan johonkin niille paikkeille.
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

mrk kirjoitti:Ennen kuin varaatte mitään sitovampaa niin Scandicit on blokattu yli viikon pätkälle. Eli ei ole varmaa, että mahdolliset keikat osuvat nätisti juhannusviikonlopulle, vaan johonkin niille paikkeille.
Brucen mestassa kuitenkin tällä hetkellä sviitit varattu 24-27.6. Sitähän ei tiedä jos repivät jompaan kumpaan suuntaan päiviä lisää, en kuitenkaan usko sellaiseen.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja mrk »

Eiköhän se ole tuo ajankohta, mutta varoitin, ettei kukaan ainakaan rahojaan menetä minun infon perusteella...

Scandiceilta kyselin 24-26.6 päivien pohjalta ja tosiaan sieltä vastattiin yhdestä, että "tuona viikonloppuna".
Avatar
Thunder75
Gypsy Biker
Viestit: 787
Liittynyt: 11.01.2013 11:47

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Thunder75 »

Veikkaan ett ko.keikat olisivat la ja su. Ja Suomen
keikka sitten sopivasti ennen niitä... 8-)
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Avatar
mrk
Prove It All Night
Viestit: 3187
Liittynyt: 11.01.2013 11:31
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja mrk »

Veikkaan PE ja SU jos mennään vielä samalla kaavalla kuin Amerikassa, eli yksi välipäivä ainakin keikkojen välissä (esim Losissa 3 keikkaa, jokaisen välissä vapaapäivä)
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja leena »

Yllytyshullu ilmoittautuu.. huone varattuna pitkäksi juhannusviikonlopuksi Göteborgista :)
Hotel Allen. Älkää sanoko, että kamalin paikka ikinä - tai ei silläkään niin kamalan paljon väliä. En mä sinne hotelliin mene.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

TUHOTKAA TÄMÄ VIESTI - VÄÄRÄ PAIKKA!

Liput Milano päivämäärä alkaa klo 11 tiistai 9 helmikuu TicketOne.it ja kutsuvan Call Center. Kello 11 torstai 11 helmikuu lippuja on saatavilla TicketOne vähittäiskaupoissa.
Viimeksi muokannut KaSTown, 10.02.2016 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Mulla on huona vakkarihotelli Grand Opera Hotellissa varattu ajalle 22-28,2016. Tein varauksen muutama päivä sitten, hinta 1014e, mutta se on 6 yön hinta enkä lopulta tule noin montaa yötä tarvitsemaan. Kun tiedän mikä tilanne on, pyydän heitä muuttamaan varauksen tuolle sopiville päiville. Tämä on ainakin aiemmin onnistunut ongelmitta. Olen ollut tuolla hotellissa 4-5 kertaa aiemmin.

Kannattaa muuten muistaa, että hotellien öiden hinnat vaihtevat viikonpäivän mukaan. Eli eri viikonpäiville tehdyt yhtä pitkät varaukset voivat olla hyvinkin eri hintaiset.

Johnny72 viestiin viitaten:
Booking.com ei tosiaan ole halvin. Portaaleja kannattaa käyttää. Kannattaa kuitenkin aina miettiä, onko toinen varauspalvelu tuttu tai muuten turvallisen tuntuinen. Jos hintaero on vaikka 10e/yö oudomman palvelun eduksi, luottaisin silti siihen vanhaan ja turvalliseksi havaittuun. Itse olen käyttänyt Booking.comia yli 50 varaukseen eikä ikinä ole ollut mitään Booking.comista johtuvia ongelmia. Itse käytän sitä ennen kaikkea siksi, ettei varauksia tarvitse maksaa heti ja peruutusaikaa on yleensä lähes varauspäivään asti.
Taapsa
Ritari Ässä
Viestit: 826
Liittynyt: 11.01.2013 11:06
Paikkakunta: New Vorssay

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Taapsa »

Kyllä tää tohina vaan niin perkeleen hienoa on! Tätähän me ollaan odotettu, ihan kuin olis joulukuu meneillään taas ja pukkina itse Springsteen. Koko ajan saa jännittää että mitäköhän helvettiä sieltä on tulossa kun hulluja pidetään jännityksessä. JLM saa pitää tunkkinsa mutta nyt täytyy nauttia kun on taas jotain mitä odottaa! Tuntuu hyvältä, fiilis on bueno!
Vastaa Viestiin