Ei kyllä mielestäni soitettu sielläkään.Sausage Finger kirjoitti:Ei soitettu sitten Seeger Session Tourin.kekko kirjoitti:Itse itselleni vastaten: taitaa olla Roy Orbisonin biisi:kekko kirjoitti:Mikä/kenen biisi mahtaa olla In Dreams.
20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland
Re: 20.07.2013 King's Hall, Belfast, Northern Ireland
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
- Sausage Finger
- Jack Of All Trades
Luotin mä Twitteriin...jjvirta kirjoitti:Ei kyllä mielestäni soitettu sielläkään.Sausage Finger kirjoitti:Ei soitettu sitten Seeger Session Tourin.kekko kirjoitti:Itse itselleni vastaten: taitaa olla Roy Orbisonin biisi:kekko kirjoitti:Mikä/kenen biisi mahtaa olla In Dreams.
Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
Belfastissa on ravintola nimeltään Springsteens. Ei ole mitenkään erikoinen paikka eikä sillä ole mitään tekemistä Brucen kanssa...
- Sausage Finger
- Jack Of All Trades
Voisko olla ihan kautta aikain ensi esitys Brucelta(?)Sausage Finger kirjoitti:Luotin mä Twitteriin...jjvirta kirjoitti:Ei kyllä mielestäni soitettu sielläkään.Sausage Finger kirjoitti:Ei soitettu sitten Seeger Session Tourin.kekko kirjoitti:Itse itselleni vastaten: taitaa olla Roy Orbisonin biisi:kekko kirjoitti:Mikä/kenen biisi mahtaa olla In Dreams.
Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
Oh f*ck, In Dreams??? Se on siis niinku ihan jumalainen biisi ainakin Roy Orbisonin vetämänä! Brucen ääni ei voi tapipua ihan samaan, mutta silti. Nyt mä alan jo hajota, ei tule hyvä ilta valvojille ei. Toivottavasti tulee ukkonen ja sähkökatko ja curfew ja surkea keikka -eikun ei h*lwata, nehän vain innostavat sitä äijää... Pelätään pahinta, otetaan siis pohjia. Palataan asiaan jonkun ajan kuluttua, nyt laitetaan pesukone käyntiin ja muita kotihommia.
Taidanpa liittyä pitkästä aikaa valvojaisiin mukaan. Kesäloma, perhe muualla, sauna lämmin ja olut kylmää.
Tilannehan on kuin luotu tälle tapahtumalle. Eikös jo kohta aleta?
Tilannehan on kuin luotu tälle tapahtumalle. Eikös jo kohta aleta?
Toivottavasti olutta on riittävästi.Pauno kirjoitti:Taidanpa liittyä pitkästä aikaa valvojaisiin mukaan. Kesäloma, perhe muualla, sauna lämmin ja olut kylmää.
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Siis mitä, This Hard Land preshowssa!! Jee Salla ja muut THL-sissit siellä
Voisikohan näillä olla mitään yhteyttä?masa kirjoitti:Siis mitä, This Hard Land preshowssa!! Jee Salla ja muut THL-sissit siellä
Riippuu siitä kauanko maestro jaksaa lavalla tänään. Jos mennään Helsingin mittoihin, niin saattaa loppua kesken.Laukku kirjoitti:Toivottavasti olutta on riittävästi.Pauno kirjoitti:Taidanpa liittyä pitkästä aikaa valvojaisiin mukaan. Kesäloma, perhe muualla, sauna lämmin ja olut kylmää.
Mutta sitten juon vaimon mansikkaliköörit kaapista ja toivon ettei se huomenna huomaa. Maanantaina haen sitten vaivihkaa uden pullon kaappiin.