Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Keskustelua vuoden 2016 kiertueesta
Avatar
Päivänsäde
Jill Of All Trades
Viestit: 1396
Liittynyt: 11.01.2013 11:12

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Päivänsäde »

Argh, tää on niin tätä. Nyt pitäis siten arpoa mihin suuntaan lähtee Köpiksestä 5.7. Tuo päivä on lyöty lukkoon jo aikaisemmin kun lupasin tyttärelle Colplay liput.

Eli mennäkkö Milanoon ja sieltä Kopikseen ja sieltä taas johonkin kohti Etelä- Eurooppaa. Vai jättääkkö Milano vielä väliin??? Saisivat nyt ihan aikuisten oikeasti julkasta ne loputkin keikat...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Anneli
Lucky Man
Viestit: 284
Liittynyt: 11.01.2013 19:50

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Anneli »

Tunnukset on tehty huomista varten. Ehkä yritän ostaa, ehkä en. Tahtoo tietää lisää keikkapäiviä!
Philly
Downbound Train
Viestit: 1050
Liittynyt: 11.01.2013 12:13

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja Philly »

Onko edes Italian keikoista ilmoitettu ovatko ne River-keikkoja?
Omana oletuksenani tällä kertaa Eurokeikoillakin esitetään The River full album, kunnes toisin ilmoitetaan. Mutta kun ei ilmoiteta juuta eikä jaata.
Avatar
KaSTown
Drive All Night
Viestit: 1980
Liittynyt: 11.01.2013 12:57
Paikkakunta: Stadi

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Itse ainakin oletan Euroopan kiertueen olevan River-kiertue, jolla kyseinen levy esitetään joka keikalla. Ei täällä kiertueella olisi muuten mitään järkeä, kun ei ole uutta levyäkään ilmestynyt.
leena
Lucky Man
Viestit: 382
Liittynyt: 11.01.2013 12:06

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja leena »

Viime kiertueella oltiin Milanossa. Ihan huono settilista. BITUSAa pukkasi siellälin. Ihan mieletön keikka, täysin käsittämäön. Silloin päätin, että aina kun Springsteen on Milanossa, olen siellä minäkin. Nyt haluaisin toimia päättäväisesti tämän mukaan.

Vaan huomenna pitäisi kiltisti istua juuri klo 12 alkavassa tilaisuudessa, missä on kaikenlaisia isoja ihmisiä puhumassa aina Nalle-karhusta alkaen. Miten sieltä hoidetaan lippustressi, apua?? Eikä sieltä mitenkään voisi olla poiskaan... töiden takia. APUA!

Kaksi lippua Milanoon, jos joku mitenkään voisi auttaa.... mieluusti GA. Mä maksan vaikka heti (kilttien lasten tileiltä tietty) jos tarvitsee.....
Löytyisikö apua??
Avatar
jersey_girl
Factory
Viestit: 730
Liittynyt: 10.01.2013 8:24

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Meikä aikoo yrittää ostaa Milanoon lippuja, kentälle. Eli voin yrittää. Laitan YV:n
I got a song to sing, keep me out of the cold
pesku
Factory
Viestit: 520
Liittynyt: 11.01.2013 11:11
Paikkakunta: turku

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja pesku »

Olen lueskellut nyt sen verran tuosta San Siron systeemeistä ja hommeleista, että ajattelin kanssa yrittää lippuja sinne.

Tosin ostamista täytyy yrittää töistä käsin, joten on hyvinkin epävarmaa. Jos kuitenkin onnistuisi, niin samassa konkurssissa sitä ostaa pari lippua enemmänkin.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
zipoo2
Born To Run
Viestit: 49
Liittynyt: 12.01.2013 18:39

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja zipoo2 »

Olen kokenut Brucen kahdesti San Sirolla, eikä sieltä voi olla pois. Jos pääsen lippukaupan jonoon ajoissa, ostan pari ylimääräistä lippua.
Avatar
JKolari
Growin' Up
Viestit: 87
Liittynyt: 11.01.2013 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja JKolari »

Itse yritän myös tänään Milanon keikkaa. Toivottavasti meillä kollektiivisesti arpaonni suosii!

t. Juha
Avatar
rane
Mr. BruusTone
Viestit: 2568
Liittynyt: 10.01.2013 0:19
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu River-kiertueesta 2016 - Eurooppa

Viesti Kirjoittaja rane »

Juto kirjoitti:
mrk kirjoitti:Ikävästi näyttää siltä, että ensimmäiset keikat menevät myyntiin ennen kuin on hajuakaan kaikista keikoista. Hienosti hoidettu taas.
Siltä se ikävästi alkaa näyttämään. Käsittämätönä puuhastelua JLM:ltä. Tämä tosin ei yllätä edes vähää alusta. Elätellään nyt vielä toiveita, että jos tänään jotain julkaisuja tulisi.
no voihan video, aina näin, pers edellä puuhun :mrgreen: No toisaalta, veikkaan kyllä että muutamaan poikkeusta lukuunottamata kenttä/GA-lippuja saa tod.näk. kohtalaisen hyvin lähes joka keikkapaikkaan (varsinkin jos joka keikalla soi The RIver alusta loppuun), mutta vaikea taata kun ei JML ole niitä kertonut meille.
31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
Vastaa Viestiin